خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس 0-2 نفت؛ منصوریان سد راه سرخپوشان شد

تیم نفت تهران توانست در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را با دوگل از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در یکی از حساسترین بازیهای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با دوگل به سود تیم نفت خاتمه یافت.

گلهای نفت را در این بازی وحید امیری و حسین دانشگر در دقایق 83 و 92 وارد دروازه سرخپوشان کردند تا با این نتیجه، پرسپولیس در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ به رده سوم جدول سقوط کند.

این اولین دیداری بود که پرسپولیس در لیگ پانزدهم نتوانست دروازه حریفش را باز کند و به 22 هفته شکست ناپذیری این تیم نیز پایان داده شد. پرسپولیس با این شکست 51 امتیازی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران (رتبه اول) و استقلال خوزستان (رتبه دوم) 51 امتیازی به رتبه سوم سقوط کرد.

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر ـ ساعت:18
ورزشگاه آزادی ـ تماشاگر: 95 هزار نفر
داور: حسین زرگر  کمک‌ها محمدرضا ابوالفضلی و حمید غمزه

پرسپولیس: 

سوشا مکانی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ (62- علیرضا نورمحمدی)، محمد انصاری، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده ( 74- جری بنگستون)، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ 

نفت: 
علیرضا بیرانوند، سعید لطفی، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، محمد دانشگر، حمید بوحمدان، ایمان مبعلی(78 - مجتبی حقدوست)، مهدی شیری (دقیقه 86، علیرضا عزتی)، علی قربانی(64 - ارسلان مطهری) و وحید امیری
سرمربی: علیرضا منصوریان

کارت زرد:

سعید لطفی(35)، محمد دانشگر(69) از نفت تهران؛
لوکا ماریچ(52)، فرشاد احمدزاده (61) بابک حاتمی(64) از پرسپولیس

شرح گل‌ها:

پرسپولیس 0 نفت تهران یک : (دقیقه 84، وحید امیری): روی اشتباه مدافعان پرسپولیس، وحید امیری صاحب موقعیت شد و توانست دروازه سوشا مکانی را باز کند و نفت را به یک قدمی پیروزی برساند.

پرسپولیس 0 نفت تهران 2: (دقیقه 90+1، ارسلان مطهری): ارسلان مطهری در فرصت ضد حمله از نیمه زمین پرسپولیس فرار کرد و بابک حاتمی نیز نتوانست او را مهار کند تا با عبور از سوشا مکانی دروازه خالی را باز کند.

 

 

کد خبر : ۳۶۵۹۱۷