خبرگزاری کار ایران

استقلالی‌ها نباید کار را تمام شده بدانند و احساسی عمل کنند

زرینچه:‌ استقلال در یک بازی به دو پیروزی رسید

جواد زرینچه معتقد است کار برای استقلال تمام نشده است و برای قهرمانی باید دو تیم قدرتمند را شکست دهد.

جواد زرینچه، کاپیتان اسبق استقلال در مورد بازی دیروز این تیم مقابل سایپا به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بازی خوبی بود و استقلال به خواسته‌اش در این بازی رسید. استقلالی‌ها نیم نگاهی هم به ورزشگاه آزادی داشتند که در آن بازی پرسپولیس باخت تا استقلالی‌ها در یک روز دو پیروزی کسب کنند. 

آیا کار تمام شده است و استقلال را باید قهرمان لیگ بدانیم؟ زرینچه در پاسخ به این سوال می‌گوید: اصلا چنین حرفی را قبول ندارم، اتفاقا این دو بازی باقی مانده سخت‌ترین بازی‌های استقلال است. آنها باید آرامش خود را تا بازی بعدی حفظ کنند و احساسی عمل نکنند.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد بازی‌های بعدی این تیم مقابل تراکتورسازی و صبا نیز اینگونه اظهارنظر می‌کند: همانطور که گفتم بازی‌های سختی باقی مانده است. تراکتور و صبا هر دو تیم‌های خوبی هستند . تراکتورسازی مهره‌های بسیار خوبی دارد و شانس کسب سهمیه آسیا را هم دارد، استقلال کار سختی مقابل تراکتور دارد اما معتقدم اگر کادرفنی استقلال آنالیز خوبی از تراکتور انجام دهد می‌تواند این تیم را شکست دهد.

زرینچه در پایان راجع به مهدی رحمتی که نقش زیادی در پیروزی دیروز استقلال داشت نیز اینگونه واکنش نشان می‌دهد: رحمتی در این فصل شرایط بسیار خوبی دارد و در بسیاری از بازی‌ها یکی از مهره‌های اصلی نباختن استقلال بوده است.امیدوارم همه بازیکنان شرایط خوب خودشان را تا هفته پایانی لیگ حفظ کنند و با کسب عنوان قهرمانی هواداران استقلال را خوشحال کنند.

کد خبر : ۳۶۵۹۷۴