خبرگزاری کار ایران

تاکنون درد زانو مرا اذیت نکرده؛

مولایی: باور کردم همان بهادر 3 سال پیش‌ام/ می‌خواهم شروع خوبی برای المپیک داشته باشم

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری قهرمانی جهان با بیان اینکه تمرکزش روی المپیک‌ریو است، گفت: اگر در تاشکند خوب کار کنم راهم را برای المپیک هموار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، بهادر مولایی درباره شرایطش برای مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند افزود: بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتی که داشتم در اردوهای تیم ملی حضور یافتم و تاکنون درد زانو مرا اذیت نکرده و امیدوارم تا بازی‌های المپیک به همین‌گونه باشد.

وی ادامه داد: در اردوی تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و طی یک‌ماه گذشته نیز به رکوردهای خوبی رسیدم و اکنون دوباره باور کردم که همان بهادر مولایی سه سال پیش هستم (پیکارهای جهانی سال 2013 لهستان) که می توانم از قدرت بدنی خود به خوبی در مسابقات استفاده کنم.

وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز گفت: با توجه به اینکه فردا شنبه باید برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در دسته فوق‌سنگین روی تخته بروم، این چند روز تمرکزم را روی این مسابقات گذاشته تا در میدان‌آسیایی، شروع خوبی برای ریو داشته باشم. البته بعد از پیکارهای قهرمانی آسیا، تورنمنت بین‌المللی جام فجر را در تهران پیش رو داریم که امیدوارم در آنجا نیز وزنه‌های خوبی را بالای سرببرم.

وی با بیان اینکه دو رویداد گزینشی برای حضور در المپیک را بعد از مسابقات آسیایی پشت سر خواهد گذاشت درخصوص موفقیتش در المپیک خاطرنشان کرد: در تاریخچه وزنه‌برداری ایران نخستین فردی هستم که در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان(طلای جوانان و نوجوانان جهان و نقره بزرگسالان جهان) را در کارنامه دارم و امیدوارم امسال در المپیک بتوانم با توجه به امیدی که به خود و اعتمادی که به سرمربی تیم ملی دارم، بتوانم مدال خوبی بگیرم.

دارنده مدال طلای نوجوانان و جوانان جهان درباره سطح چهل و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در تاشکند تاکید کرد: تاکنون رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان خوب بوده و بسیاری از تیم ها با توجه به اینکه حدود سه ماه به المپیک باقی مانده، نفرات اصلی خودشان را به ازبکستان نیاورده‌اند اما نفرات دوم تیم‌های قدرتمند آسیایی نیز حرف اول را در قاره کهن می‌زنند چراکه رکوردها و وزنه‌هایی که زدند خوب بود.

وی درباره حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در این مسابقات چن شین از چین‌تایپه که سال گذشته در رقابت‌های آسیایی تایلند اول شده بود حضور دارد و من مسابقه را به او واگذار کردم و مدال نقره گرفتم و ضمن آنکه روسلان نورالدین اف(دارنده مدال طلا و نقره جهان در دسته 105 کیلوگرم) از ازبکستان به دسته به اضافه 105 کیلوگرم آمده تا دو رویداد گزینشی خود را برای المپیک پشت سر بگذارد و توچایف از ترکمنستان نیز ورزشکار خوبی است که در گروه من قرار دارد و فکر می‌کنم رقابت قشنگی شود و امیدوارم بتوانم هر 6 حرکت خود را به درستی بالای سر ببرم.

رقابت‌های دسته به اضافه 105 کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا فردا(شنبه) ساعت 16:25 به وقت ایران برگزار می‌شود و بهادر مولایی به همراه محسن بهرام‌زاده دو نماینده تیم ملی بزرگسالان ما در روز آخر مسابقات هستند.

کد خبر : ۳۶۶۱۳۱