خبرگزاری کار ایران

داورزنی: تمام تمرکز ما بر روی کسب سهمیه المپیک است

داورزنی خاطرنشان کرد: تمام تمرکز ما بر روی کسب سهمیه المپیک است تا بتوانیم به رویای همیشگی والیبال ایران جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدرضا داورزنی درباره فشردگی تمرینات تیم ملی والیبال در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک و همچنین لیگ جهانی اظهار داشت: شرایط خوب است و تیم با انگیزه تمرینات خود را پیگیری می‌کند تا با آمادگی کامل برای رقابت‌های انتخابی آماده شود. فشردگی مسابقات پیش‌رو می‌طلبد که این شرایط در تمرینات هم وجود داشته باشد تا بازیکنان با آن آشنا شوند.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با رادیو ورزش در خصوص برگزاری لیگ جهانی و میزبانی از آرژانتین، ایتالیا  و صربستان گفت: باید از قبل همه پیش‌بینی‌ها صورت بگیرد. برای این میزبانی تقریباً 70 اتاق لازم است تا مشکلی وجود نداشته باشد. امسال برخلاف دوره‌های قبلی که ویدئو چک وجود داشت، از سیستم «چشم عقاب» استفاده خواهد شد که FIVB پیش‌بینی لازم برای حضور مسئولان اجرای این سیستم در ایران را کرده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد: همچنین باید پیش‌بینی لازم از استقبال مردم نیز انجام شود. ما با توجه به برگزاری متوالی بازی‌ها مجبور هستیم که بلیت فروشی را روزانه داشته باشیم. بر همین اساس باید پیش‌بینی لازم برای افطار افراد روزه‌دار و سایر امکانات صورت بگیرد.

داورزنی خاطرنشان کرد: تمام تمرکز ما بر روی کسب سهمیه المپیک است تا بتوانیم به رویای همیشگی والیبال ایران جامه عمل بپوشانیم. همچنین تلاش می‌کنیم پس از آن نیز بتوانیم به مرحله نهایی لیگ جهانی راه پیدا کنیم. در واقع ما هدف‌گذاری‌مان این است که در لیگ جهانی عنوان چهارمی را که در گذشته کسب کرده‌ایم را تکرار کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های آینده تیم ملی گفت: 19 اردیبهشت برای برگزاری اردوی یک هفته‌ای راهی فرانسه می‌شویم و در آنجا دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد. پس از بازگشت به ایران، روز اول خرداد راهی ژاپن خواهیم شد و در آنجا به مصاف لهستان در یک دیدار تدارکاتی می‌رویم. ضمن اینکه چین هم درخواست یک بازی دوستانه را ارائه کرده که هنوز در این باره تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

 

کد خبر : ۳۶۶۶۱۱