خبرگزاری کار ایران

بانوی المپیکی قایقرانی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

المپیک را نمی‌توان پیش‌بینی کرد/ امیدوارم مدال‌های بانوان ایرانی دو رقمی شود

مهسا جاور راه رسیدن خانم‌های ایرانی را به المپیک با در نظر گرفتن دشواری‌های بسیار سخت دانست.

مهسا جاور، بانوی المپیکی تیم ملی قایقرانی ایران در خصوص کسب سهمیه المپیک در مسابقات آسیایی کره جنوبی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است و با آمدن نام المپیک بر اهمیت و حساسیت مسابقات افزوده می‌شود. مرحله ماقبل فینال را به خوبی گذراندم و در فینال هم با توجه به رقابت نزدیک با رقیبان توانستم به مقام دوم و سهمیه ارزشمند المپیک دست پیدا کنم.

او مسابقات قایقرانی المپیک را غیرقابل پیش‌بینی توصیف کرد و ادامه داد: مسابقات المپیک گردهمایی بهترین ورزشکاران جهان محسوب می‌شود که در آن اتفاقات، نتیجه و رنگ مدال را مشخص می‌کند به همین خاطر این مسابقات کاملا غیر قابل پیش بینی است. من تلاش می‌کنم تا بهترین نتیجه کسب کنم.

جاور در مورد اینکه تمرینات خود را برای آمادگی بیشتر چگونه طی خواهد کرد، افزود: در مدت کمتر از صد روز مانده به شروع بازی‌های المپیک برای کسب بهترین نتیجه با تلاش بیشتر تمرین می‌کنم. کادر فنی و فدراسیون اردوی برون مرزی را ترتیب خواهند داد که یا در کانادا برگزار خواهد شد یا در هلند که به نظرم هر دو کشور می‌تواند شرایط خوبی را به همراه داشته باشد.

بانوی المپیکی ایران کسب سهمیه 9 خانم‌های کاروان ایران را خوشحال کننده دانست و گفت: از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم و به نوعی همه خستگی تمرینات بر طرف شد. خانم‌ها برای رسیدن به مقام قهرمانی و همچنین کسب سهمیه تلاش بیشتری می‌کنند تا با غلبه بر دشواری‌های موجود جواز حضور در المپیک را به دست بیاورند. امیدوارم در زمان باقی مانده سهمیه المپیکی خانم‌های کاروان ایران دو رقمی شود.

کد خبر : ۳۶۶۶۵۳