خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال استان قم در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه نامزدها باید ضمانت اجرایی داشته باشد/ مسائل اقتصادی در اولویت است

رئیس هیات فوتبال قم معتقد است نامزدهای انتخابات فدراسیون باید برنامه‌هایی را ارائه بدهند، که بتوانند به آن عمل کنند.

کریم بهرامی، رئیس هیات فوتبال قم در مورد سه نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ با هر سه نامزد آشنایی کاملی دارم و معتقدم هر سه نفر نقاط مثبتی دارند. امیدوارم این سه نفر  به برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند، عمل کنند.

او تأکید کرد:  شاید هر سه نفر برنامه‌ خوبی برای توسعه و پیشرفت فوتبال ایران داشته باشند، اما به نظر من برنامه‌ای خوب است که ضمانت اجرایی داشته باشد و بتوان به آن عمل کرد.

بهرامی در مورد اینکه برنامه‌های اقتصادی در اولویت اول هر سه کاندیدای انتخابات فدراسیون است، گفت: همه چیز به اقتصاد مربوط است و این بسیار خوب است که این سه کاندیدا به فکر سر و سامان دادن به اقتصاد فوتبال هستند. اگر پول نباشد نمی‌توانند برنامه‌های خود را به درستی انجام دهند، بنابراین مسئله اقتصاد یکی از مسائل مهم فوتبال است.

رئیس هیات فوتبال قم در پایان  گفت: امیدوارم هر یک از این سه نفر، رئیس فدراسیون فوتبال شد، به صلاح فوتبال ایران باشد و ما پیشرفت‌های خوبی را در این ورزش ببینیم. ضمن اینکه یک نفر به تنهایی نمی‌تواند با همه مشکلات فوتبال مقابله کند بنابراین امیدوارم هر کس که رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد کادر اجرایی خوبی را برای خود انتخاب کند.


 

کد خبر : ۳۶۷۰۵۰