خبرگزاری کار ایران

خادم کاندید عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۴۰۶

با درخواست و تصویب مجمع فدراسیون کشتی به رسول خادم ماموریت داده شد تا برای کاندیداتوری عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی اقدام کند.

به گزارش ایلنا، در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی، روسای هیئت های کشتی در نامه‌ای با برشمردن دلایلی همچون نقش تاثیرگذار فدراسیون کشتی ایران در برنامه های "اتحادیه جهانی کشتی" جهت دفاع از حفظ  کشتی در المپیک، ارتباط موثر مدیریت فدراسیون با اتحادیه و کشورهای عضو و در نهایت تاکید صریح "ننادلالوویچ" رئیس اتحادیه جهانی در این خصوص، بر کاندیدا شدن رسول خادم در انتخابات آینده هیئت رئیسه تاکید کردند.

اعضای مجمع و بویژه هیئت های کشتی استانها پس از ارائه نامه مذکور و انجام توضیحات لازم به سجادی معاون وزیر ورزش و رییس مجمع، از او خواستند کاندیداتوری رسول خادم را جهت عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی به تصویب مجمع فدراسیون کشتی به عنوان بالاترین مقام و مرجع تصمیم گیری در کشتی کشور برساند.

نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز در مجمع عمومی فدراسیون کشتی در این زمینه گفت: از این تصمیم مجمع حمایت می کنیم و رسول خادم مکلف است در انتخابات مذکور شرکت کند.

وی خاطر نشان کرد: دلایل روسای هیئت ها به عنوان اکثریت مجمع کاملا مستدل است و وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن حمایت از این مصوبه مجمع تمام تلاش خود را برای محقق شدن این امر به کار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز