خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون دوومیدانی:

در مجارستان اردو خواهیم زد/سهمیه‌های دو و میدانی بیشتر خواهد شد

روستایی‌فر پیشرفت دوومیدانی ایران با توجه به کسب سهمیه‌ها در گروه A المپیک را چشمگیر عنوان کرد.

فرامرز روستایی‌فر، دبیر فدراسیون دوومیدانی با اشاره به برنامه‌های فدراسیون  برای ورزشکاران المپیکی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تمرینات و برنامه‌های ورزشکاران روند خوبی در پیش دارد و تا چند هفته دیگر همه ورزشکاران المپیکی رشته دوومیدانی به همراه کسانی که شانس کسب سهمیه دارند در مجارستان اردوی دسته جمعی برگزار خواهند کرد تا در ایام باقی مانده به المپیک در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی ادامه می‌دهد: دومیدانی کارانی که شانس کسب سهمیه را دارند در مسابقات گزینشی پیش رو شرکت خواهند کرد تا تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک ایران را افزایش دهند. ما امیدواریم در پرتاب چکش و پرتاب دیسک، دوی 800 متر ، دوی 200 متر که حسن تفتیان به دنبال کسب سهمیه دوم خود است و در قسمت خانم‌ها مریم طوسی در دوی 200 متر می‌تواند امید زیادی برای کسب مدال باشد. آنطور که پیش‌بینی می‌شود ما می‌توانیم حداقل سه سهمیه دیگر کسب کنیم.

روستایی‌فر با اشاره به المپیک قبلی که در لندن برگزار شد می‌گوید : در المپیک لندن ورزشکاران ما در گروه B حضور داشتند. در این دوره همه ورزشکاران در گروه A شرکت خواهند کرد که این می‌تواند به خوبی پیشرفت و بالا رفتن سطح دو میدانی ایران را نشان دهد. با توجه به توزیع مدال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در این رشته و با توجه به حمایت‌های بیشتر حتی می‌توانیم تعداد مدال‌های کاروان ایران را افزایش دهیم.

دبیر فدراسیون دو و میدانی با اشاره به تمرینات احسان حدادی خاطر نشان می‌کند: احسان حدادی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با روندی که در پیش گرفته می‌تواند درخشش خود را در المپیک ریو هم تکرار کند. او با روحیه‌ای که دارد می‌تواند به مدال خوش رنگ تر دست یابد.

کد خبر : ۳۶۷۴۰۹