خبرگزاری کار ایران

در حساس‌ترین برهه از لیگ برتر

معینی از آلترناتیو مظلومی حمایت کرد

به نظر می‌رسد اختلاف نظر میان برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه با پرویز مظلومی، باعث شده است که در حساس‌ترین هفته‌های لیگ، آن‌ها به جای اینکه اصلی‌ترین حامی مظلومی تیم باشند، فشار را روی شانه‌های سرمربی آبی‌پوشان تشدید کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که تنها دو هفته با پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر باقی مانده است و در حال حاضر استقلال تهران به عنوان صدرنشین فعلی لیگ، از شانس بسیار زیادی برای قهرمانی برخوردار است، به نظر می‌رسد اختلاف نظر میان برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه با پرویز مظلومی، باعث شده است که در حساس‌ترین هفته‌های لیگ، آن‌ها به جای اینکه اصلی‌ترین حامی مظلومی تیم باشند، فشار را روی شانه‌های سرمربی آبی‌پوشان تشدید کرده‌اند.

امروز مسعود معینی در تازه‌ترین اظهارنظر خود در مورد بازی حساس استقلال برابر تراکتورسازی گفته است: استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود محکوم به برد در این دیدار است، در غیر این صورت شانس قهرمانی‌اش خیلی کم خواهد شد.  نکته جالب‌تر صحبت‌های معینی اما آنجایی است که استقلال خوزستان را مدعی شماره یک قهرمانی خوانده و با اشاره به پیش‌بینی دو ماه قبل خود در هیات مدیره استقلال گفته است: البته نباید از شانس بالای استقلال خوزستان برای قهرمانی در لیگ برتر به سادگی گذشت، من دو ماه پیش در جلسه هیئت مدیره استقلال نسبت به شانس بالای قهرمانی استقلال خوزستان نظرم را گفته بودم.

معینی البته همواره نشان داده است که با ادبیات تحکم‌آمیز در مورد عملکرد کادرفنی فعلی صحبت کرده است. همانطور که برخی دیگر از اعضای حاضر در هیات مدیره استقلال نیز پیش از این نشان داده‌اند همراه و حامی خوبی برای کادرفنی تیم نبوده‌اند.

نکته قابل توجه دیگر در صحبت‌های معینی، تمجید این عضو هیات مدیره استقلال از علیرضا منصوریان سرمربی فعلی تیم نفت است. جایی که معینی در این باره گفته است: منصوریان از سرمایه‌های استقلال است و باید در زمان مناسب از وی استفاده کرد.

باتوجه به اینکه منصوریان همواره اصلی‌ترین آلترناتیو مظلومی برای حضور روی نیمکت مربیگری استقلال بوده است، و همچنین با نگاه به 2 هفته پایانی لیگ که سرنوشت قهرمانی در این 2 هفته حساس لیگ، به نظر می‌رسد که این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال زمان خوبی را برای تمجید از علیرضا منصوریان انتخاب نکرده است.

هرچند که در این باره باید کی زمان دیگری حرفهای پرویز مظلومی را هم در این مورد شنید.

 

کد خبر : ۳۶۷۵۰۴