خبرگزاری کار ایران

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید-منچسترسیتی؛ زیدان و پلگرینی به دنبال اولین حضور در فینال

دومین بازی از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب با برگزاری بازی برگشت دو تیم رئال مادرید اسپانیا و منچسترسیتی انگلستان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان خواهد رسید. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه اتحاد منچستر با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

هر دو سرمربی دو تیم برای اولین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می‌کنند و در صورت صعود تیم‌هایشان به بازی فینال نیز برای اولین حضور در بازی پایانی مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی دنیا را تجربه خواهند کرد.

شاگردان زیدان که این روزها اوقات خوبی را تجربه می‌کنند، برای رسیدن به فینال میلان به ظاهر کار زیاد دشواری پیش رو نخواهند داشت می‌توانند با برتری با یک گل راهی فینال شوند. اما با توجه به نتیجه بازی رفت این خطر برای مادریدی‌ها وجود دارد که با خوردن یک گل از حریف خود، شرایط دشوار و سختی را در این بازی تجربه کنند.

رئال مادرید برای این بازی کریم بنزما مهاجم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. ضمن اینکه کاسمیریو و کریس رونالدو نیز هنوز وضعیت مشخصی برای این بازی نخواهند داشت و این احتمال وجود دارد که فوق ستاره پرتغالی رئالی‌ها این بازی را از روی نیمکت اغاز کند.

در طرف دیگر میدان، منچسترسیتی که برای اولین در طول تاریخ خود به این مرحله از لیگ قهرمانان رسیده است. به دنبال این خواهد بود که با جلوگیری از حملات خطرناک مهاجمین زهردار رئال ازجمله گرت بیل، چشم به شم گلزنی بالای مهاجمین خود یعنی آگوئرو و کوین دی‌بروین خواهد داشت تا با استفاده از تک موقعیت‌های احتمالی بتواند از شانس خود برای صعود به فینال نهایت بهره را ببرد.

در تیم منچسترسیتی داوید سیلوا هافبک اسپانیایی این تیم به دلیل مصدومیت در بازی رفت، در این بازی نیز غایب خواهد بود. این احتمال نیز وجود دارد که یحی توره نیز نتواند همانند بازی رفت در این دیدار به میدان برود.

 

کد خبر : ۳۶۷۶۰۸