خبرگزاری کار ایران

تاکید سجادی به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در روز شنبه

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در پاسخ به سوالات پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال تنها یک جمله گفت که «انتخابات روز شنبه برگزار می‌شود.»

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز درباره اینکه سازمان بازرسی اعلام کرده وزارت ورزش باید نامه تاییدیه برای برگزاری انتخابات را به فدراسیون فوتبال ارسال کند و آیا وزارت ورزش این نامه را فرستاده است گفت:‌ انتخابات روز شنبه برگزار می‌شود و فقط این را بنویسید.

معاون ورزش قهرمانی در پاسخ به این پرسش که در گزارش مالی فدراسیون تنیس روی میز ابهاماتی وجود داشت و آیا پیگیر آن خواهید بود بیان کرد: ابهاماتی وجود نداشت. روال تمام مجامع این است که گزارش حسابرس داده و مسائل مطرح می‌شود و مجمع در رابطه با آن‌ها تصمیم می‌گیرد. یکی دو مورد وجود داشت که قرار شد پیگیری کنیم.

او درباره اینکه فدراسیون‌ها از گذشته بدهی‌هایی دارند که بر دوش رییس فدراسیون جدید می‌ماند بیان کرد: ممکن است که فدراسیون متعهد باشد. یعنی اینکه مثلا بلیت گرفته و یک ماه دیگر پول آن را پرداخت کند. اما اینکه فدراسیون از سالیان قبل بدهی داشته باشد خوب نیست.

 

کد خبر : ۳۶۷۹۲۵