خبرگزاری کار ایران

انتخابات فدراسیون فوتبال؛

حرف‌های مدیرعامل استقلال خوزستان درباره کفاشیان و نامزدها

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

سید جواد نعمتی نژاد، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت:‌ هر سه نامزد قابلیت و توانایی‌های خاص خودشان را دارند. سابقه‌ مدیریتی دارند و سال‌ها در ورزش کشور کار کردند. البته اگر چند کاندیدای دیگر هم بودند شرایط بهتر بود و دست ما برای انتخابات بازتر بود. امیدوارم هر کدام از این سه نفر که رئیس فدراسیون شد در نهایت به نفع فوتبال کشور کار کند.

نعمتی نژاد در پاسخ به این سوال که سه نامزد انتخابات مسائل اقتصادی را اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند، گفت: به هر حال فوتبال یک صنعت است. هم باید اهداف اقتصادی مشخصی داشته باشیم و هم اهداف فرهنگی و ورزشی را دنبال کنیم. نامزدهای ریاست فدراسیون باید برنامه مشخصی داشته باشند و اینطور نباشد که قبل از انتخابات برنامه‌ای را ارائه بدهند و بعد نتوانند به آن عمل کنند. من اگر مسئولیتی را قبول کرده ام باید اهدافم را پیش ببرم، حتی اگر به قیمت اخراجم تمام شود.

او ادامه داد: فوتبال ما به تبع تحریم‌ها به لحاظ اقتصادی مشکلاتی دارد. ارتباطات بین‌المللی ما کم است و ورود و خروج سرمایه به سبب تحریم‌ها با محدودیت‌هایی مواجه است. تحریم‌های بین‌المللی روی عملکرد مدیران و ورزش ما تأثیرگذار بوده است. امیدوارم پس از برجام محدودیت‌های ورزش که در دوران تحریم با آن مواجه بودیم، برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد عملکرد هشت ساله کفاشیان گفت:‌ من به شخصه ارادت خاصی به علی کفاشیان دارم و معتقدم او هم توانایی خودش را دارد به شرط اینکه شرایط برای فعالیت مهیا باشد. من شخصا علی کفاشیان را تأیید می‌کنم و احترام زیادی برای او قائلم.

کد خبر : ۳۶۸۰۹۱