خبرگزاری کار ایران

لحظه به لحظه با مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال

رای‌گیری‌ آغاز شد/ وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت

وزیر ورزش به عنوان اولین عضو مجمع رای خود را به صنودق انداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 9:30 امروز با حضور 67 نفر از 73 نفر (شنبه 18 اردیبهشت 95) آغاز شد تا فوتبال رئیس چهار سال آینده خود را بشناسد. 

بعد از سخنرانی، مصطفی آجرلو، مهدی تاج و عزیزالله محمدی سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش نیز در صحن مجلس به سخنرانی پرداخت.

وزیر ورزش و جوانان در این مجمع گفت: باید از زحمات همه دوستان که در تمام نقاط کشور تلاش می‌کنند و جوانان ما را مورد عنایت خاص قرار می‌دهند و از بروز آسیب هایی که جوانان را احاطه کرده است جلوگیری می کنند تشکر می کنم. امیدوارم با برگزاری انتخابات اتفاقات خوبی رخ بدهد و شرایط خوبی برای فدراسیون فوتبال رقم بخورد.

گودرزی اظهار داشت: 13 فدراسیون در المپیک حضور دارند که متاسفانه جای فوتبال در آن خالی است. با این همه استعداد، امکانات و ... این تأسف دارد، اما اگر بخواهیم فوتبال را نتیجه‌گیری بدانیم ما در این مسئله موفق نبودیم. البته قبل از این صعود به جام جهانی را داشتیم که این موفقیت است. این را به عنوان یک مطالبه‌گر نمی‌گویم، اما می‌گویم که این را مردم مطالبه می‌کنند.

پس از صحبت‌ها تصاویر برای خبرنگاران قطع شد تا آنها نتوانند ادامه صحبت‌های وزیر ورزش را پوشش دهند. مشخص نیست چرا چنین اتفاقی رخ داده و چرا در زمانی که وزیر ورزش صحبت‌ می‌کرد، تصاویر قطع شده است. این اتفاق و همچنین قطع یک ساعته تصاویر و عدم اجازه پخش تلویزیونی از شبکه ورزش سیما ابهاماتی است که در این مجمع وجود داشت تا همچنان ابهام و عدم شفافیت حرف اول را در مجامع فدراسیون فوتبال بزند. 

پس از پایان صحبت‌های وزیر ورزش بار دیگر تصاویر وصل شد.

اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به اعضای مجمع گفت: روی برگه‌های رأی می‌توانید اسامی نامزدهای مورد نظرتان را بنویسید. فقط خط خوردگی روی برگه‌ها وجود نداشته باشد و کسی هم که می‌خواهد رئیس شود، باید 48 رأی کسب کند.

محمود گودرزی، وزیر ورزش‌وجوانان اولین نفری بود که رأی خود را داخل صندوق انداخت.

 

کد خبر : ۳۶۸۴۳۰