خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با ایلنا:

مسابقات انتخابی تیم ملی با کیفیت بود/روند قهرمانی‌های ایران ادامه می‌یابد

هروی با اشاره به سطح بالای کاراته ایران امیدوار است تیم ملی بتواند ادمه دهنده روند قهرمانی‌های ایران باشد.

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته ایران با پایان یافتن انتخابی تیم ملی این مسابقات را با کیفیت خواند و در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با توجه به شرکت همه قهرمانان کاراته ایران در انتخابی تیم ملی، این مسابقات از کیفیت و سطح بالایی برخوردار بود و رقابت بین باتجربه‌ها و جوانان جویای نام نشان از پتانسیل بالای کاراته ایران دارد.

او ادامه می‌دهد: افرادی که توانستند در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست پیدا کنند مستقیما به اردوی تیم ملی راه یافتند و باقی افرادی که به اردو اضافه خواهند شد از طریق مسابقات درون اردویی و نظر کادر فنی مجوز حضور در اردوها را کسب می‌کنند. نفرات دوم و سوم که به اردو خواهند آمد هم شانس ملی پوش شدن را خواهند داشت و کادر فنی کسانی را برای مسابقات جهانی انتخاب خواهد کرد که به کاراته ایران برای کسب مقام قهرمانی کمک کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته خاطرنشان می‌کند: با توجه به سطح کاراته ایران که همواره جزو مدعیان این رشته در آسیا و جهان است، ما می‌توانیم با حمایت مسوولین فدراسیون کاراته و وزارت ورزش به روزهای خوب بازگردیم و شرایط را در تیم ملی آماده کنیم و این موضوع کمک و یاری جامعه کاراته را هم باید به همراه داشته باشد.

کد خبر : ۳۶۸۴۶۰