خبرگزاری کار ایران

حرفی راجع به جلوگیری از پخش مستقیم فوتبال زده نشده

قنبرزاده: هیچ فردی را مجبور به رای دادن نکرده بودند

مدیرعامل باشگاه نفت گفت: به آقای تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون تبریک می‌گویم و امیدوارم در کارشان موفق باشند.

به گزارش ایلنا، منصور قنبرزاده در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به آقای تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون تبریک می‌گویم و امیدوارم در کارشان موفق باشند.

وی در واکنش به اظهارات مصطفی آجورلو مبنی بر اینکه انتخابات سیاسی بود، گفت: هر کسی نظرش را می‌گوید و در این ارتباط نظری ندارم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب نایب رئیس اول و دوم تاج تصریح کرد: قابل پیش‌بینی بود که علی کفاشیان با آرای زیاد به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شود. در نایب رئیس سوم خانم عرب عامری تک کاندیدا بود. در پست نایب رئیس دوم، محمود اسلامیان رای نیاورد.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات سالم برگزار شد یا خیر، گفت: هیچ فردی را مجبور به رای دادن نکرده بودند. ممکن است تشکل‌هایی برای حمایت از فردی تشکیل شود اما «زور»ی را احساس نکردم. من نایب رئیس دوم برای آجورلو و عزیرمحمدی بودم اما چون آنها رای نیاوردند، من در رای‌گیری قرار نگرفتم.

وی در واکنش به اظهارات آجورلو که گفته بود انتخابات مهندسی‌شده بود، خاطرنشان کرد: در جریان این گونه مسائل نیستم و بنده به عنوان کسی که از ابتدای مجمع حضور داشتم، این گونه موارد را رد می‌کنم. هر کسی نظر خودش را می‌دهد. اگر تصور شده که بازی انتخاباتی بوده است، باید انصراف می‌دادند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تاج همزمان نمی‌تواند رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ باشد، گفت: نمی‌دانم و اینها را باید از خودش تاج بپرسید. این مسئله از اختیارات فدراسیون فوتبال و تاج است.

قنبرزاده در مورد اینکه گفته می‌شود اجازه دوربین‌های تلویزیونی برای مسابقات باقیمانده لیگ برتر داده نمی‌شود، گفت: اصلا صحبتی در جلسه امروز نشده و اتفاقا خیلی از اعضای مجمع گفتند که هر وقت بازی‌ها پخش مستقیم می‌شود، یکی از پیام‌های فوتبال به مردم داده می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا صحبت‌های وزیر و همچنین مجمع انتخاباتی به صورت مستقیم پخش نشد، تصریح کرد: به ما گفتند پخش مستقیم می‌شود و الان متوجه شدم که پخش نشده است. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که شاید برای اینکه برخی حرف‌ها مطرح نشود، مجمع پخش نشد، گفت: در فوتبال همه باز صحبت می‌کنند و دوستان شاید مراقب نیستند.

 

کد خبر : ۳۶۸۵۱۹