خبرگزاری کار ایران

همه باید به تاج کمک کنند

گل‌محمدی: پیروزی مقابل النصر را فراموش کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در حال حاضر تنها به مصاف با سیاه جامگان فکر می‌کنیم و پیروزی مقابل النصر را فراموش کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌‌آهن یحیی گل‌محمدی پیش از در دیدار تیمش برابر سیاه جامگان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت:  بازی مهم و سختی پیش رو داریم، بازیکنان ما به رغم فشردگی مسابقات در بازی‌های اخیر کم نگذاشتند و بدون حاشیه و با بیشترین تمرکز بازی کردند.

وی با بیان اینکه بازی قبل برابر النصر را باید فراموش کنیم، افزود: با توجه به اینکه هر دو تیم از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند فکر می‌کنم دیدار جذابی را فردا شاهد خواهیم بود.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: همه هدف ما در لیگ کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و برای رسیدن به این هدف بازیکنان در بازی فردا از همه توان خود استفاده می‌کنند. نباید فراموش کنیم که همه ما در بازی‌های باقی مانده این فصل مسئولیت‌های سنگین تری بر دوش داریم. هواداران، بازیکنان، کادر فنی و به خصوص مسئولان که باید در این بازی‌های باقیمانده خیلی بیشتر به ما کمک تا بتوانیم در راستای اهدافی که داریم گام برداریم.

گل‌محمدی با بیان اینکه  بازیکنان ذوب آهن سال سختی را پشت سر گذاشتند، گفت: صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اتفاق شیرینی بود و افتخار بزرگی برای باشگاه ذوب آهن به شمار می‌رود اما سعی ما این است که در هفته‌های پایانی لیگ برتر نیز تمرکز تیم را حفظ کنیم تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

گل‌محمدی با اشاره به غایبان تیمش در بازی برابر سیاه جامگان گفت: کاوه رضایی در مصدومیت به سر می‌برد و شرایط حضور در میدان را ندارد و مسعود حسن‌زاده نیز برای این بازی محروم است که او را نیز در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه صعود ذوب آهن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نشان دهنده کیفیت بالای تیم ما است، گفت: این صعود را بار دیگر به همه هواداران و مردم اصفهان تبریک می‌گویم، اما برای ادامه این موفقیت به حمایت همه جانبه از سوی مردم و مسوولین نیاز داریم. با توجه به اینکه در بازی مرحله حذفی باید با  العین که با هشت بازیکن تیم ملی و داشتن چهار بازیکن خارجی چند میلیون دلاری بازی کنیم امیدواریم کارخانه ذوب آهن نیز در بازی های باقی مانده بیشتر از تیم حمایت کند تا بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.در حال حاضر بزرگترین مشکل ما دغدغه‌های مالی می‌باشد و بازیکنان در شرایط سخت مالی قرار دارند.

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون اظهار داشت: از علی کفاشیان به خاطر زحمات چندین ساله ‌اش در فدراسیون تشکر می‌کنم و باید به مهدی تاج نیز تبریک بگوییم، تاج و همکارانش وظیفه سنگینی در فدراسیون برعهده دارند چون حوزه کار آنها فوتبال است که همه مردم با آن زندگی می کنند. من فکر می کنم دولت، مردم، رسانه ها و همه و همه باید دست به دست هم دهند از تاج و همکارانش حمایت کنند تا آنها با رفع مشکلات فوتبال بتوانند در مسیر توسعه فوتبال گام بردارند.

کد خبر : ۳۶۸۶۵۸