خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: بازی سرنوشت‌سازی مقابل صبای قم داریم

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۶۹۷

سرمربی ملوان بندرانرلی گفت: تماشاگران ملوان در این فصل اشتباهی نداشتند و همیشه از تیم حمایت کردند.

به گزارش ایلنا، محمد احمدزاده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ملوان و صبا اظهار داشت: بازی سرنوشت‌سازی را پیش رو داریم. دیدار فردا می‌تواند هفته آخر را تحت‌الشعاع قرار دهد. ما تمام تلاش خود را  می‌کنیم تا 3 امتیاز را از آن خود کنیم و پس از این بازی کم کم به فکر سال آینده خواهیم بود.

وی در مورد اینکه چه انتظاری از هواداران دارد، خاطرنشان کرد: من در مصاحبه‌های قبلی خود هم گفتم که تنها گروهی که اصلا در این فصل اشتباه نداشتند، همین تماشاگران بودند. زیرا آنها همواره کنار تیم بودند و به بهترین نحو از ما حمایت کردند. امیدوارم در پایان آن چیزی که لیاقت آنهاست، به نمایش بگذاریم. از آنها به خاطر تمام حمایت‌هایی که کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی ملوان در مورد شرایط مالی این تیم گفت: امروز درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد البته باید بگویم که بازیکنان به هیچ عنوان به فکر مسائل مالی نبودند و تمام هم وغم خود را برای حفظ تیم در لیگ برتر گذاشتند. اما باشگاه هم خود را متعهد می‌دانست تا در قبال زحمات بازیکنان مبالغی را پرداخت کند.

احمدزاده در مورد وضعیت پژمان نوری گفت: او فردا با ما خواهد بود اما شرایط همیشگی را ندارد. آسیب‌دیدگی دیدار مقابل سپاهان هنوز او را آزار می‌دهد چرا که ضربه مهلکی خورد. هر بازیکن دیگری بود نمی‌توانست تا پایان فصل تیم را همراهی کند اما او اصرار داشت در کنار تیم باشد و تعهدش نسبت به تیم باعث شد ما روی او حساب کنیم. ما برای بازی فردا حسینی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

وی در مورد شناختش از صبا خاطرنشان کرد: وقتی به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم همه تیم‌ها یکدیگر را می‌شناسند. ما هم با شناخت به مصاف صبا خواهیم رفت و امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و بتوانیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه سایر تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند، گفت: ما به سایر بازی‌ها کاری نداریم و تمام تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است که بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز