خبرگزاری کار ایران

باران‌چشمه: انتخاب تاج تغییری در شرایط فوتبال ایجاد نمی‌کند

رئیس کل تربیت بدنی نیروهای مسلح معتقد است که انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تغییری در شرایط فوتبال ایجاد نخواهد کرد.

سردار مهرعلی باران‌چشمه، رئیس کل تربیت بدنی نیرو‌های مسلح و عضو مجمع فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد برگزاری انتخابات روز گذشته فدراسیون فوتبال گفت: فضای مجمع روز گذشته بسیار خوب بود و همه چیز با برنامه پیش رفت. بعد از مجمع هم مسائلی مطرح شد که به نظرم بیشتر مربوط به قبل از برگزاری انتخابات بود و قبل از مجمع رخ داده بود. ولی در روز خود برگزاری مجمع همه چیز خیلی خوب بود.

او ادامه داد: من در سه مجمع قبل هم حضور داشتم. اما مجمع روز گذشته بهترین مجمع طی چند سال اخیر بود. به دلیل اینکه بین همه اعضای مجمع همدلی وجود داشت و هیچ شائبه‌ای هم وجود نداشت و اگر هم صحبتی راجع به لابی نامزدها مطرح می‌شود چیز غیرطبیعی نیست و ماهیت انتخابات همین است.

باران‌چشمه همچنین در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: اگر از نظر تغییر بخواهیم به این انتخاب نگاه کنیم، باید گفت که به نظرم انتخاب مهدی تاج تفاوتی در فوتبال ایجاد نخواهد کرد. البته او برنامه‌ها و ایده‌های نو و جدیدی دارد که با توجه به گروهی که در راس کار قرار دارند، امیدوارم بتوانند این برنامه‌ها را عملی کنند و شرایط فوتبال را بهبود ببخشند.

 

کد خبر : ۳۶۸۸۷۸