خبرگزاری کار ایران

مه‌لقا جام بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

به دلیل کمبود ساچمه تمرینات محدودی را انجام می‌دهیم

جام‌بزرگ می‌گوید از تجربه حضور در المپیک لندن برای نتیجه گیری در المپیک ریو استفاده خواهم کرد.

مه‌لقا جام بزرگ، تیرانداز المپیکی ایران در خصوص تمرینات خود در مدت باقی مانده تا المپیک برزیل به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: متاسفانه بعد از مسابقات برزیل نتوانستم در تمرینات حضور پیدا کنم و از امروز تمرینات خود را در اردوی تیم ملی پیگیری خواهم کرد. با توجه به برنامه ریزی‌هایی که از سوی کادر فنی انجام شده و شرکت در تورنومنت بین‌المللی آلمان و همچنین جام‌جهانی که اوایل خرداد ماه در مونیخ برگزار خواهد شد تلاش می‌کنم آمادگی لازم را برای بازی‌های المپیک به دست آورم.

او با اشاره به مشکلاتی که در زمینه ساچمه و تفنگ برای ملی پوشان تیراندازی به وجود آمده ادامه می‌دهد: متاسفانه ما به دلیل کمبود ساچمه تمرینات محدودی را انجام می‌دهیم و یکی از دلایل شرکت در تورنمنت آلمان هم مشکل ساچمه است و دیگر تجهیزات تیراندازی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست. تفنگی که من با آن در مسابقات شرکت می‌کنم سنش از من بیشتر است و از کیفیت خوبی برخوردار نیست. مسوولان قول تجهیزات جدید را به ما داده‌اند که امیدوارم هرچه سریع‌تر این تجهیزات جدید به ما برسد.

جام بزرگ با اشاره به تجربه دوره پیش خود در المپیک در خصوص نتیجه‌ای که در این دوره از المپیک کسب خواهد کرد می‌گوید: با تجربه‌ای که در دوره پیش کسب کرده‌ام و با شناختی که از رقیبانم دارم تمام تلاش خود را می‌کنم تا با بهترین نتیجه به ایران باز گردم.

کد خبر : ۳۶۹۱۰۸