خبرگزاری کار ایران

حاشیه دیدار استقلال - تراکتورسازی

درگیری دوباره رحمتی و قلعه‌نویی/شعار حیا کن رها کن علیه مظلومی

کاپیتان استقلال و سرمربی تراکتورسازی در انتهای بازی دوباره درگیر شدند.

به گزارش ایلنا، دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز با برتر 3بر 2 تیم تراکتورسازی تبریز به پایان رسید که این بازی حواشی بسیاری را به همراه داشت.

* در حالی که مهدی رحمتی و ایمر قلعه نویی در نیمه اول بازی به دلیل اعتراض سرمربی سرخپوشان به وقت تلف کردن کاپیتان استقلال، با یکدیگر درگیر لفظی شدیدی داشتند، در انتهای بازی نیز دوباره این دو نفر با یکدیگر درگیر شدند. به نحوی که نفرات حاضر در زمین اگر جلوی مهدی رحمتی را نمی گرفتند، کار به درگیری فیزیکی دوطرف کشیده می شد.

* هواداران استقلال که از شکست تیمشان در این بازی به شدت عصبانی بودند، در انتهای این بازی علیه سرمربی این تیم شعار حیا کن، رها کن سر دادند.

* هواداران استقلال همچنین همانند نیمه اول که علیه قلعه نویی شعار داده بودند و او را بی غیرت خطاب کرده بودند، در انتهای بازی نیز دوباره علیه سرمربی سابق تیم خود شعار دادند. آنها همچنین بطری آب به سمت قلعه نویی پرتاب کردند.

* فرزاد مجیدی سرپرست تیم استقلال نیز در انتهای بازی با قلعه نویی درگیری لفظی پیدا کرد.

* پس از سوت پایان بازی فرهاد مجیدی که برای دیدن بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بود دقایقی در جایگاه ویژه باقی ماند. سپس درون زمین رفت و با رفتن به سمت جایگاه استقلالی‌ها به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* پس از سوت پایان بازی سه نفر از هواداران استقلال حالشان بد شد که این موضوع باعث شد مأموران اورژانس مستقر در ورزشگاه بلافاصله برای کمک و احیا به آنها وارد عمل شوند.

 

 

 

 

 

کد خبر : ۳۶۹۱۷۴