خبرگزاری کار ایران

با اینکه خسته بودیم ولی خوب بازی کردیم

گل‌محمدی: هفته بعد برای شرفمان و فوتبال خودمان بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره دیدار تیمش در هفته پایانی فصل خاطرنشان کرد: هفته بعد برای شرفمان و فوتبال خودمان بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم اما در ادامه سرعت بازی کاهش یافت که این افت ما سبب به گل رسیدن تیم حریف شد، در نیمه نخست پس از دقیقه 10 به بعد خوب نبودیم.

وی افزود: نیمه دوم شرایط برای ما بهتر شد و با توجه به اینکه نیاز به گل داشتیم سرعت بازی کمک بسیاری به ما کرد تا از کناره به تیم حریف فشار آورده و به گل برسیم، با توجه به خستگی بازی‌های آسیایی بازیکنانم خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره دیدار تیمش در هفته پایانی فصل خاطرنشان کرد: هفته بعد برای شرفمان و فوتبال خودمان بازی می‌کنیم و با همه قوای در این دیدار حاضر شده  و پس از آن ‌باید 5 روز بعد مقابل العین بازی ‌کنیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: ما برای رنگ بازی نمی‌کنیم و به طور قطع مهم‌ترین دیدار برای ما بازی مقابل استقلال خوزستان است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اعتراض بی‌مورد برخی هواداران به گل‌محمدی بیان کرد: مشکل خاصی ندارم و شاید برخی از هواداران از شخص گل‌محمدی خوششان نیاید، اما هواداران عاشق ذوب‌آهن در تمرینات نیز ما را تشویق می‌کنند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره دیدار مقابل العین گفت: تیم العین 8 بازیکن ملی‌پوش و 4 بازیکن خارجی چند میلیون دلاری دارد، سخت‌ترین دیدار ما مقابل العین است و با همه وجود برای این 2 بازی انرژی می‌گذاریم، نتیجه مهم نیست و ما باید در بازی های پایانی از اسم ذوب‌آهن دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: 4 بازی پایانی چکیده بازی‌های فصل ماست، در این موقعیت از مدیریت کارخانه تقاضا دارم که توجه بیشتری به تیم داشته باشند و ما محتاج حمایت بیشتری هستیم.

 

کد خبر : ۳۶۹۱۷۹