خبرگزاری کار ایران

واکنش خوردبین به مطرح کردن علت فوت مهرداد اولادی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مذاکره با دروازه‌بان نفت به هیچ عنوان صحت ندارد و ما تمام تمرکز خود را روی بازی هفته پایانی گذاشتیم.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص دیدار پایانی سرخپوشان مقابل راه‌آهن اظهار داشت: ما آمادگی خود را در دیدار مقابل گسترش‌فولاد نشان دادیم. تنها برای پیروزی وارد زمین شده بودیم و در دیدار مقابل راه‌آهن هم به دنبال همین موضوع هستیم. به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و هم اکنون هم بازیکنان‌مان سرحال هستند و نگرانی نداریم.

وی در مورد مذاکره به بیرانوند اظهار داشت:‌ این موضوع واقعیت ندارد. ما تمام تمرکز خود را روی بازی پایانی گذاشته‌ایم و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. تا آخرین لحظه تلاش خود را انجام خواهیم داد و به چیزی جز بازی‌ها فکر نمی‌کنیم.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه گسترش‌فولاد به برگزاری بازی در ورزشگاه یادگار امام معترض بوده، گفت: این برنامه از دو ماه پیش معلوم بود و ربطی به حالا ندارد. آنها 3 روز پیش این اعتراض را کردند که مسئولان امنیتی قبول نکردند. به هر حال مسئولان نمی‌خواستند اتفاقاتی که در اهواز رخ داد دوباره تکرار شود و از آن مسائل ترسیده بودند. کار خوبی هم کردند که بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد.

خوردبین در مورد اینکه سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده مرگ مهرداد اولادی به خاطر مصرف الکل بوده، تاکید کرد: این را باید از قوه قضائیه بپرسید که این کار را می‌کردند یا خیر. اما به نظرم نباید اصلا اعلام می‌کردند. من که از مهرداد چیزی ندیدم. به نظرم مطرح کردن این مسائل اشتباه است. او که دیگر در جمع ما نیست.

وی در مورد اینکه ویسی اعلام کرده که 10 درصد بازی‌های روز گذشته جوانمردانه بوده، گفت: آیا تیم ما ناجوانمردانه به پیروزی رسید؟! نمی‌دانم او چرا این صحبت را مطرح کرده است. به نظرم باید با دقت بیشتری راجع تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس صحبت کند.

سرپرست سرخپوشان در مورد اینکه ویسی اسمی از تیمی نبرده، گفت: به هر حال مطرح کردن این حرف‌ها درست نیست. ما که به راحتی مقابل گسترش‌فولاد بازی کردیم و توانستیم به راحتی هم پیروز شویم.

خوردبین در مورد بیانیه باشگاه استقلال در مورد داوری خاطرنشان کرد: هفته گذشته داوری به سود ما بود؟! اگر داور در دیدار مقابل نفت درست قضاوت می‌کرد ما به بازی پایانی احتیاجی نداشتیم.

وی در مورد صحبت‌های افشارزاده گفت: افشارزاده بزرگ من است و در مورد او صحبت نمی‌کنم اما او باید بداند که تیم ما هم طراز تیم خودشان است و جزو تیم‌های بزرگ به حساب می‌آیند. باید کمک کنند که چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

کد خبر : ۳۶۹۳۵۵