خبرگزاری کار ایران

تا همین الان هم کار بزرگی کردیم

بنگر: بازی سختی را مقابل راه‌آهن پیش‌رو داریم/ بعید است کار به تفاضل گل بکشد

مدافع باتجربه پرسپولیس گفت: من یک خسته‌نباشید به بازیکنان پرسپولیس می‌گویم، چرا که دیروز کار بزرگی کردند و خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محسن بنگر در پایان تمرین امروز تیمش با ابراز خوشحالی از پیروزی هم‌تیمی‌هایش در بازی با گسترش اظهار داشت: من یک خسته‌نباشید به بازیکنان پرسپولیس می‌گویم، چرا که دیروز کار بزرگی کردند و خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

وی افزود: ما اوایل فصل شروع خوبی نداشتیم، اما همه اعضای باشگاه دست به دست هم دادند تا امروز به موفقیت برسیم. تا همین الان هم کار بزرگی کردیم که از انتهای جدول به بالای جدول رسیدیم و فکر نمی‌کنم پیش از این در فوتبال ایران یک تیم در یک فصل تا این حد پیشرفت داشته باشد. البته در این راه کمک خدا و حمایت مردم نقش خیلی مهمی را ایفا کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آیا تیمش می‌تواند در روز آخر قهرمان لیگ شود، گفت: بازی سختی را مقابل راه‌آهن پیش‌رو داریم، چون آنها برای بردن می‌آیند تا در لیگ بمانند. من فکر می‌کنم ذوب‌آهن اجازه ندهد استقلال خوزستان به پیروزی برسد، به این خاطر اگر ما راه‌آهن را ببریم به احتمال خیلی زیاد قهرمان خواهیم شد و بعید است کار به تفاضل بکشد.

بنگر در مورد احتمال بازی کردنش در بازی با راه‌آهن گفت: ان‌شاءالله که بتوانم بازی کنم، خیلی تلاش کردم تا در بازی با گسترش به میدان بروم و حتی آمپول هم زدم که بی‌فایده بود. خوشبختانه در تبریز بار دیگر ثابت شد پرسپولیس به یک بازیکن وابسته نیست و مهم پیروزی تیم بود که به‌دست آمد.

وی باابراز گلایه از منتقدین پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه بعد از بازی با نفت یکسری اعلام کردند ما مغرور شده‌ایم، در حالی که اصلاً این‌طور نبود ما اگر در بازی دیروز می‌باختیم و نفت را می‌بردیم بدتر بود. خوشبختانه الان شرایط خوبی داریم و می‌توانیم با یک برد قهرمان شویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اظهارات سخنگوی قوه قضائیه در مورد علت درگذشت مهرداد اولادی نیز یادآور شد: من نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را مطرح کردند. مهرداد یک بازیکن دوست‌داشتنی بود و مردم علاقه زیادی به وی داشتند. از طرفی باید حرمت اولادی و خانواده‌اش حفظ می‌شد. خبر بسیار زشتی بود و به شخصه خیلی بابت این قضیه ناراحت شدم و این مسئله‌ای که عنوان شده را باور نمی‌کنم.

وی در پایان راجع به اظهارات عبدالله ویسی مبنی بر اینکه 10 درصد بازی‌های دیروز جوانمردانه نبود، گفت: نمی‌دانم منظور ویسی چه بوده، او بزرگ ماست و شاید صحبت‌هایش ربطی به ما نداشته باشد، من هم نباید جواب او را بدهم. فکر هم نمی‌کنم منظور ویسی بازی ما باشد، از این جهت که گسترش یک بازی واقعاًَ جوانمردانه ارائه داد و ما با شایستگی توانستیم بازی را ببریم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.


 

کد خبر : ۳۶۹۳۷۳