خبرگزاری کار ایران

سامان عبدولی در گفت‌وگو با ایلنا:

من با سوریان هیچ اختلافی ندارم/ او جزو نابغه‌های کشتی جهان است

سامان عبدولی کشتی‌گیر وزن 59- تیم ملی کشتی فرنگی ایران حضور محمد بنا را یکی از عوامل اصلی موفقیت کشتی فرنگی ایران دانست.

سامان عبدولی، ملی پوش وزن 59- تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص مسابقات جام‌جهانی شیراز به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با توجه به تمریناتی که در اردو‌های مختلف انجام داده‌ایم و نتایجی که در مسابقات مختلف کسب کردیم، شرایط از هر نظر برای قهرمانی مناسب است. کار سختی در پیش داریم ولی با توجه به جوی که در اردو حاکم است قهرمانی جهان دور از دسترس نیست.

او ادامه می‌دهد: با توجه به رقیبان سنتی ایران در جهان و میزبانی ما در این رقابت‌ها با کشتی‌های حساب شده و فنی می‌توانیم حریفان را از پیش رو برداریم ولی تیم روسیه که در چند سال اخیر برابر ایران نتوانسته نتیجه بگیرد، برای پیروزی به ایران خواهد آمد که به نظر من این موضوع هیجان کشتی‌ها را بالا خواهد برد.

عبدولی با اشاره به حضور محمد بنا به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی می‌افزاید: حضور محمد بنا یکی از عوامل اصلی نتیجه گیری تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک و مسابقات جهانی است. باید توجه داشته باشیم زمانی که محمد بنا از تیم ملی دور می‌شود ما نتایج ضعیفی کسب می‌کنیم این موضوع برای همه روشن است. محمد بنا در هرشرایط به نحوی به ما روحیه می‌دهد که ما همه مشکلات موجود را فراموش می‌کنیم.

ملی پوش وزن 59- تیم ملی کشتی فرنگی در مورد نتایجی که تیم ملی در المپیک می‌تواند کسب کند می‌گوید: تیم کشتی فرنگی با ترکیب کامل به المپیک خواهد رفت و می‌تواند مدال‌های خوبی کسب کند. ما همه سرباز تیم ملی هستیم که برای بالا بردن پرچم ایران تمرین می‌کنیم و مدال کسب می‌کنیم. واقعا فرقی نمی‌کند که چه کسی به این مسابقات خواهد رفت. من بر خلاف شایعاتی که بعضی‌ها مطرح می‌کنند با حمید سوریان هیچ اختلافی ندارم. حمید سوریان جزو نابغه‌های کشتی جهان محسوب می‌شود و من همیشه به او احترام می‌گذارم و به عنوان یک سرباز برای موفقیت تیم ملی کشتی دعا می‌کنم.

کد خبر : ۳۶۹۴۰۸