خبرگزاری کار ایران

پیراهن تیم ملی بی‌کیفیت باشد، قرارداد فسخ می‌شود

تاج: دولتی‌ها هیچ حمایتی از من نکردند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حفظ کی‌روش به نفع فوتبال است و ما به شدت به دنبال ماندن کی‌روش هستیم، در جلسه چهارشنبه باید تصمیمی اتخاذ شود تا کی‌روش در تیم ملی بماند.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه 90 درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و مباحث و اتهاماتی که آجولو مطرح کرد، اظهار داشت: ما 8 سال با هیات‌ها درگیر بودیم و با آن‌ها در ارتباط بودیم. طبیعی بود که می‌شد پیش‌بینی کرد روند انتخابات چگونه خواهد بود.

اگر بگوییم که تماس با هیات‌ها و ارائه برنامه به آن‌ها لابی بوده بله این اتفاق رخ داده است. البته دولت هیچ حمایتی از من نکرده است.

تاج ادامه داد: اگر کسی در مجمع چه از سوی وزارت ورزش و اعضای هیأت رئیسه از من حمایت کردند به خاطر محبت‌شان بوده است و من خودم را به کسی تحمیل نکرده‌ام.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت: ما باید 3 الی 4 چالش مهم را در ابتدا حل کنیم. یکی بحث تیم ملی و امکانات است، دوم بحث پخش تلویزیونی و مورد دیگر مسئله سربازان است که باید آنهارا حل کنیم. کی‌روش در جلسه هیأت رئیسه 11 مورد را اشاره کرده بود و بحث‌هایی وجود داشت که باعث ناراضایتی و ناراحتی ایشان شده بود من در جلسه امروز حرف‌های او را شنیدم و یک جلسه 3 ساعته با هم داشتیم و من به او گفتم که باید براساس یک زمان‌بندی کارها را انجام دهیم.

وی افزود: حفظ کی‌روش به نفع فوتبال است و ما به شدت به دنبال ماندن کی‌روش هستیم. در جلسه چهارشنبه باید تصمیمی اتخاذ شود تا کی‌روش در تیم ملی بماند.

تاج درباره انتقاداتی که نسبت به پیراهن جدید تیم ملی می‌شود، عنوان کرد: من هنوز قرارداد فدراسیون فوتبال را با شرکت ایتالیایی را ندیده‌ام و فردا آن را خواهم دید البته یکی از اعتراضات کی‌روش هم در این باره بود و او عنوان می‌کرد که باید پیش از رونمایی پیراهن را می‌دید و در این باره از او استعلام صورت می‌گرفت. قرار بر این شده این قرارداد را ببینم و خوشبختانه در قرارداد بند خوبی وجود دارد که در آن قید شده اگر پیراهن تیم ملی از نظر کیفیت مورد تأیید قرار نگیرد می‌توانیم قرارداد را فسخ کنیم.

وی درباره انتخاب دبیرکل فدراسیون و همچنین رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: ممکن است تغییراتی در فدراسیون فوتبال به وجود آید اما در این باره مباحث مهمی‌تری فعلاً وجود دارد و بیشتر تمرکز من بر روی زمین چمن، مسئله سربازان و اردوی تیم ملی و همچنین هفته پایانی لیگ است که از حساسیت بالایی برخوردار است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که عزیزی خادم دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌شود، گفت: در این باره باید بگویم که با مشورت با هیأت رئیسه در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد و باید فرصت شود تا در این باره فکر شود.

 

کد خبر : ۳۶۹۵۹۰