خبرگزاری کار ایران

درباره ادعای ویسی حرفی ندارم

پورکیانی: ویسی فصل بعد هم در استقلال خوزستان می‌ماند

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان خبر از ماندن سرمربی فعلی این تیم برای فصل بعد رقابت‌های لیگ داد.

علی پورکیانی، قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد هفته آخر لیگ و شانس بالای قهرمانی شاگردان ویسی گفت: ما 29 هفته را به لطف خدا و همت جوانان تیم در بهترین شرایط ممکن طی کردیم و از ابتدای لیگ در بالای جدول بودیم. تمام فوتبال ایران به خوبی می‌دانند که جوانان بی‌ادعای استقلال خوزستان کار بی‌نظیری انجام داده‌اند. در هفته آخر هم تمام تلاش ما این خواهد بود که بدون توجه به دیگر نتایج مثل همیشه فوتبال خودمان را بازی کنیم و در انتهای لیگ قهرمان شویم.

او ادامه داد: با همه احترامی که برای ذوب‌آهن و دیگر رقبایمان قائل هستم، باید بگویم که ما شایسه قهرمانی هستیم و برای قهرمان شدن با همه وجود تلاش می‌کنیم و نتیجه هرچیزی شد می‌پذیریم. به قول معروف هرچیزی از خدا به ما برسد خوش است.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در واکنش به حرف‌های روز گذشته عبدالله ویسی که گفته بود 10 درصد بازی‌های هفته گذشته لیگ پاک نبود اظهار داشت: من به هیچ عنوان به این مسائل ورود نمی‌کنم و حرفی راجع به صحبت‌های ویسی ندارم.

وی همچنین راجع به پیشنهاد باشگاه سپاهان به ویسی و احتمال رفتن سرمربی استقلال خوزستان در انتهای فصل گفت: شک نداشته باشید که قطعاً ویسی سال بعد هم در استقلال خوزستان خواهد بود و به تیم دیگری نخواهد رفت.

پورکیانی در پایان پیرامون همین موضوع گفت: اینکه باشگاه سپاهان به ویسی پیشنهاد داده است دلیل نمی‌شود که او بخواهد از جمع ما جدا شود. ما با ویسی قرارداد قلبی داریم و استقلال خوزستان خانه اوست و مطمئن باشید سال بعد هم با ما خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۶۹۶۸۰