خبرگزاری کار ایران

شفیعی: قلعه‌نویی گفت بروید از شرافت فوتبال دفاع کنید

مدافع تیم تراکتورسازی امیدوار است که فصل بعد هم در این تیم بازی کند.

خالد شفیعی، مدافع تیم تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط و صحبت‌هایی که کادرفنی با بازیکنان کرده بود، می‌دانستیم که بازی سخت و حساسی را پیش رو داریم. هر دو تیم نیاز به برد داشتند، اما استقلالچون برای قهرمان شدن تلاش می‌کرد استرس بیشتری داشت. ما در این دیدار بسیار خوب بازی کردیم، حتی در مواقعی من از نحوه بازی تیم و پاسکاری‌های خوبی که می‌کردیم لذت می‌بردم و خوشبختانه هم توانستیم با اینجام همین بازی خوب سه امتیاز بسیار مهم را از این دیدار کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی پیش از این بازی چه صحبتی با بازیکنان تیمش کرده است عنوان کرد: آقای قلعه‌نویی تنها حرفی که به بازیکنان زد این بود که گفت بروید و از شرافت فوتبال دفاع کنید. بالاخره ما خودمان هم برای کسب سهمیه نیاز به گرفتن سه امتیاز این بازی داشتیم و با این بازی را می‌بردیم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و توانستیم سه امتیاز شیرین این بازی را تقدیم به هوادارانمان کنیم.

مدافع تراکتورسازی راجع به حواشی این دیدار و درگیریهای میان مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: اینکه می‌گویند قلعه‌نویی باعث تحریک رحمتی شده است را به هیچ وجه قبول ندارم. من خودم درون زمین بودم و دیدم چه اتفاقی افتاد. فقط همینقدر می‌توانم بگویم که همه ماها که درون زمین و یا کنار زمین هستیم، باید حواسمان به رفتارمان باشد و هرکسی خودش باید جوابگوی کاری که کرده است باشد و من حرفی راجع به رفتارهای رحمتی در این بازی ندارم.

شفیعی در پاسخ به اینکه آیا ترکتورسازی می‌تواند در هفته پایانی لیگ سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند یا خیر نیز بیان کرد: امیدوارم که اتفاقات به نفع ما رقم بخورد و بتوانیم با پیروزی در بازی آخر سهمیه فصل بعد را هم کسب کنیم.

وی همچنین در مورد صعود تراکتورسازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و بازی هفته اینده برابر النصر امارات در مرحله یک هشتم نهایی تصریح کرد: خدا را شکر با لطف خدا و تلاش خودمان توانستیم به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم و امیدوارم در این دو دیدار برابر النصر هم بتوانیم بازی خوبی را نمایش بگذاریم و با پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کنیم.

خالد شفیعی در پایان راجع به وضعیت خود و اینکه آیا با تراکتور قرارداد دارد یا خیر گفت: قرارداد من با ترکتور در آخر این فصل به پایان می‌رسد. ولی امیدوارم که فصل بعد هم در این تیم بمانم و بتوانم برای هواداران عاشق فوتبال تراکتور بازی کنم.

 

کد خبر : ۳۶۹۷۱۹