خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با ایلنا:

زمان برگزاری انتخابات هنوز مشخص نشده/ کادر فنی با تجربه‌ای در راس تیم ملی حضور دارد

مردانی می‌گوید برگزاری انتخابات رییس فدراسیون می‌تواند به آرامش تیم ملی کم کند.

محمدعلی مردانی، دبیر فدراسیون کاراته در خصوص وضعیت تیم ملی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: باتوجه به افرادی که توانستند در انتخابی تیم ملی اول شوند و به اردو راه یابند می‌توان پیش‌بینی‌های خوبی برای نتیجه‌گیری تیم ملی انجام داد. همچنین افرادی که در دوره بعدی به اردو اضافه می‌شوند در کنار کادر فنی تمرینات منسجمی را در پیش دارند تا بار دیگر بتوانیم بر قله کاراته جهان بایستیم.

وی ادامه می‌دهد: با توجه به کادر فنی که متشکل از مربیان باتجربه و جوان است می‌توانند به کسب عنوان قهرمانی جهان کمک بسیاری بکنند. قدرت کاراته ایران به این موضوع بازمی‌گردد که ما در همه رده‌ها از پتانسیل خوبی در امر مربی‌گری برخورداریم و می‌توانیم همچنان به عنوان یکی از مدعیان کاراته در جهان محسوب شویم.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به برسی صلاحیت افرادی که برای تصدی ریاست فدراسیون نام نویسی کرده‌اند خاطرنشان می‌کند: 27 نفر برای رقابت در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کردند که یک روز بعد از اتمام زمان ثبت نام روند برسی صلاحیت‌ها آغاز شد و به نظرم روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد. فدراسیون کاراته آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات دارد و تنها منتظر اعلام زمان رای‌گیری از سوی وزارت ورزش هستیم.

مردانی برگزاری هرچه سریعتر انتخابات را برای حاکم کردن آرامش در فدراسیون کاراته بسیار ضروری می‌داند و می‌گوید: چند ماه بیشتر به مسابقات جهانی زمان باقی نمانده است. باتوجه به شرایطی که بعد از آمدن رییس جدید در فدراسیون حاکم می‌شود می‌تواند آرامش اردوی تیم ملی را تهدید کند. هرچه انتخابات سریع تر انجام شود تاثیر مثبتی بر عملکرد تیم ملی خواهد گذاشت و درصد موفقیت کاراته ایران را در میادین جهانی بالاتر ببرد.

کد خبر : ۳۶۹۷۶۴