خبرگزاری کار ایران

صمد نیکخواه بهرامی در گفت‌وگو با ایلنا:

به هیچ وجه راجع به تیم ملی حرف نمی‌زنم/تیم فصل بعدم مشخص نیست

نیک‌خواه بهرامی می‌گوید با توجه به اینکه از تیم ملی کنار گذاشته شده‌ام ولی همچنان تمرینات خود را ادامه می‌دهم.

صمد نیک‌خواه بهرامی، بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر برای تیم ملی رخ داده و با تصمیم سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال، بسیاری از بازیکنان قدیمی با شعار جوانگرایی از تیم ملی کنار گذاشته‌ شده‌اند به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: برای تیم ملی تحت هر شرایطی آرزوی موفقیت می‌کنم ولی نمی‌خواهم در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کنم، هر حرفی که الان بزنم هم برای خودم و هم برای تیم ملی حاشیه ایجاد می‌کند و به همین دلیل فعلاً ترجیح می‌دهم سکوت کنم و به هیچ وجه حرفی در این مورد نمی‌زنم.

وی همچنین در مورد شرایط خود و انجام تمرینات اختصاصی اظهار داشت: من همانند گذشته تمریناتم را طبق برنامه انجام می‌دهم. اینکه دیگر عضو تیم ملی نیستم دلیلی نیست که باعث شود انفرادی تمرین نکنم و بدون توجه به این موضوع مشغول کار خودم هستم. می‌خواهم برای فصل بعد در بهترین شرایط قرار داشته باشم.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال در پایان راجع به انتخاب تیم جدید خود برای فصل بعد و اینکه در ایران بازی خواهد کرد یا خیر گفت: هنوز که چیزی مشخص نیست، در ماه‌های آینده مشخص می‌شود که در ایران بازی خواهم کرد یا خارج از کشور. فعلاً منتظر هستم ببینم چه پیشنهاداتی به دستم می‌رسد و پس از آن تیمم را مشخص می‌کنم.

کد خبر : ۳۶۹۹۸۲