خبرگزاری کار ایران

دونده المپیکی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

به دنبال دومین سهمیه هستم/ هنوز تیمی ندارم

قاسمی می‌گوید: رکورد دوی 200 متر من، نزدیک به رکورد ورودی المپیک است و کسب دومین سهمیه دور از دسترس نیست.

رضا قاسمی دونده دوی 100 متر تیم ملی دوومیدانی ایران در خصوص تمرینات خود در روزهای منتهی به المپیک ریو به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمرینات خود را در اصفهان ادامه می‌دهم و شرایط خوبی را پشت سرگذاشته‌ام و همین آمادگی را تا المپیک حفظ خواهم کرد.

وی ادامه می‌دهد: دو هفته آینده طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون اردویی در اروپا برگزار خواهد شد و در کنار آن در مسابقات کسب ورودی المپیک هم شرکت خواهم کرد و برای کسب سهمیه دوم در دوی 200 متر تلاش می‌کنم. رکورد دوی 200 متر من نزدیک به رکورد ورودی المپیک است و شانس بالایی برای کسب دومین سهمیه دارم.

قاسمی در خصوص وضعیت دوومیدانی ایران خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل نبود اسپانسرها وضعیت لیگ دوومیدانی هنوز مشخص نیست. حدودا سه ماه به آغاز لیگ زمان باقی مانده ولی هنوز نه من و نه بسیاری از ورزشکاران دوومیدانی ایران تیمی ندارند و جذب باشگاهی نشده‌اند. این موضوع می‌تواند باعث جلوگیری از پیشرفت دوومیدانی ایران شود.

دونده المپیکی تیم ملی ایران در خصوص المپیک می‌گوید: المپیک میدان بزرگی است که بهترین دوندگان در آن حضور دارند و این موضوع باعث شده که نتوان چیزی را پیش بینی کرد ولی من تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم از گروه اول صعود کنم.

کد خبر : ۳۷۰۰۰۸