خبرگزاری کار ایران

حرف‌های بازیکن نفت تهران در مورد مشکلات فصل پانزدهم؛

از جنگ مدیریتی تا وحشت از قرارداد برخی بازیکنان

وحید حمدی‌نژاد، بازیکن نفت تهران معتقد است اگر از این تیم حمایت می‌شد، نفت در پایان لیگ جزو مدعیان قهرمانی بود.

وحید حمدی‌نژاد، بازیکن تیم نفت تهران در مورد شانس کم این تیم برای کسب سهمیه آسیا به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: شانس کسب سهمیه ما کم است اما برای کسب سهمیه آسیا ناامید هم نیستیم. باید با تفاضل خوب سایپا را شکست بدهیم و نگاهمان به بازی فینال جام حذفی باشد. البته به نظر من با این مشکلاتی که امسال نفت داشت ما بسیار خوب کار کردیم.

حمدی‌نژاد در مورد مشکلات نفت تهران گفت: ما بارها به مسئولان شرکت نفت گوشزد کرده‌ایم این تیم با این بازیکنان با تعصب حیف است. باید از این تیم حمایت شود. اگر از اول فصل از نفت تهران حمایت می‌شد ما جزو مدعیان قهرمانی بودیم. واقعا حیف است، نفت می‌تواند مثل باشگاه پاس جزو تیم‌های خوب ایران شود.

او ادامه داد: وضعیت مالی با استقلال اهواز یکی است. استقلال اهواز سقوط کرد اما ما با همان وضعیت مالی جزو پنج تیم بالای جدولیم. واقعا اگر قرارداد بعضی بازیکنان را ببینید به عمق فاجعه پی می‌برید. شرکت نفت باید تکلیف باشگاه و بازیکنان را هر چه زودتر مشخص کند. بیشتر بازیکنان ما از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند و می‌خواهد تکلیف خود را بدانند. درشرکت نفت جنگ مدیریتی وجود دارد که همه می‌خواهند قدرتشان را به رخ یکدیگر بکشند، وزیر نفت هم که این وضعیت را می‌بیند ترجیح می‌دهد تیم را واگذار کند.

 

کد خبر : ۳۷۰۰۵۵