خبرگزاری کار ایران

شاه‌علیدوست: جلالی از ما خواست این دو بازی را ببریم

هافبک تیم فوتبال ساپیا می‌گوید که مجید جلالی وقتی از سایپا اخراج شده از بازیکنان خواسته دوبازی پایانی لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارند.

روزبه شاه‌علی دوست، بازیکن تیم سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شرایط بازی روز جمعه این تیم مقابل نفت تهران اظهار کرد: بعد از چند هفته که نتوانسته بودیم در لیگ به پیروزی برسیم، هفته گذشته توانستیم استقلال اهواز را شکست دهیم و با روحیه بهتری برای بازی روز جمعه آماده شویم. تیم نفت تهران همیشه تیم خوبی بوده است و کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم زیرا نفتی‌ها برای سهمیه می‌جنگند. ما هم قسم شده‌ایم که بتوانیم لیگ را با برد به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این که چرا سایپا در نیم فصل دوم نتوانست تیم خوبی باشد و چند هفته متوالی به پیروزی نرسید، گفت: علت خاصی نداشت و بسیار بد شانس بودیم. حتی در بعضی بازی‌هایی که شکست خوردیم هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در حدواندازه‌های یک تیم برنده بودیم. سایپا یک مجموعه است و این که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد فقط تقصیر کادرفنی نیست. آقای جلالی زحمت‌های زیادی کشید و وقتی از تیم جدا شد از ما خواهش کرد که ما این دو بازی پایانی را حتما ببریم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در ادامه راجع به شرایط و وضعیت روحی تیم سایپا گفت: با توجه به عزل و نصب‌های اخیر در تیم سایپا، حاشیه‌هایی به وجود آمده و روی وضعیت روحی بازیکنان تاثیر گذار بوده است. تیم ما یک تیم احساسی است و این‌ موضوعات تیم را اذیت می‌کند. به هرحال هفته پایانی لیگ است و سعی می‌کنیم به این مسائل توجهی نکنیم.  

وی در پایان راجع به وضعیت پرداختی‌های سایپا گفت: ما از فصل قبل طلب داشتیم که پرداخت شد و همچنین تا الان 50 درصد قرارداد امسال را دریافت کرده‌ایم. مشخص نیست 50 درصد مابقی را چه زمانی دریافت کنیم. من یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارم و فصل بعد هم در این تیم فوتبال بازی می‌کنم.

 

کد خبر : ۳۷۰۰۸۷