خبرگزاری کار ایران

به استقلال علاقه دارم؛

منصوریان: نباید با مظلومی این طور رفتار کنند

سرمربی نفتی ها قبل از بازی حساس هفته آخر مقابل سایپا حرفهای خود را با یک موضوع جالب آغاز کرد که از دید رسانه ها دور مانده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: خوشحالم از اینکه لیگ را بدون مصدوم تمام می‌کنیم. این یک افتخار در مربیگری من است که هیچ مصدومی برای آخر فصل نگذاشته‌ایم. به بازیکنان قول دادم هرچه به پایان فصل نزدیک شویم، فصلی بهتر و سلامت‌تر داشته باشیم. من این مسئله را در تیم امید و نفت رعایت کردم و امیدوارم در بازی فردا نیز هیچ بازیکنی مصدوم نشود.

رجبی شناسنامه سایپاست 

 سایپا از مربی برخوردار است که برای هیچکس ناشناخته نیست. سعید رجبی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه سایپا بوده و با تمام احترامی که برای ابراهیم صادقی قائلم، او شناسنامه باشگاه سایپا است. رجبی تیمش را خیلی خوب می‌شناسد و خوشحالم از اینکه ما با تیمی بازی نداریم که به تازگی مربی‌اش را تغییر داده باشد، چرا که هر تیمی مربی خود را تغییر می‌دهد، در اولین بازی خود به پیروزی می‌رسد تا از بحران خارج شده باشد و در هفته گذشته این اتفاق برای حریف سایپا رخ داد. ما امیدواریم فردا استقلال اهواز بتواند تراکتورسازی را در تبریز متوقف کند و ذوب‌آهن نیز مقابل حریف خود به پیروزی نرسد تا بتوانیم فصل را با کسب سهمیه آسیایی تمام کنیم. در غیر این صورت هر نتیجه‌ای که در بازی ما با سایپا رخ دهد، باید بگویم که تیم نفت قهرمان کوچک لیگ است.

سایپا مثل ماست 

سایپا شبیه نفت است و اگر در 2،3 مسابقه اشتباه نمی‌کردند، الان در کورس قهرمانی قرار داشتند. برای شهری که 14،15 میلیون جمعیت دارد،  تیم‌های تهرانی با این کیفیت لازم است.

باید ماند و مبارزه کرد 

 تیم ما از ابتدای فصل تحت فشار بود و در این شرایط شاید هر مربی دیگری بود، استعفا می‌داد اما من ماندم، چرا که گفتم مبارزه بهترین کار است. مثل ترسوها عمل نکرده و استعفا ندادم و کاری کردم تا درسی برای همه باشد. با احترامی که برای همه مربیان قائلم، اعتقاد دارم در این مواقع همیشه باید ماند و مبارزه کرد.

آرزوی زمین خوردن مظلومی را ندارم 

سرمربی تیم فوتبال نفت در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چقدر احتمال دارد او در بازی فینال جام حذفی روی نیمکت استقلال بنشیند، گفت: اجازه دهید به شکل دیگری به این سوال شما پاسخ دهم. من اگر جای پرویز مظلومی بودم، از مطرح شدن این سوال به شدت ناراحت می‌شدم. وقتی یک مربی که تیمش شانس قهرمانی در لیگ را دارد و به فینال جام حذفی راه پیدا کرده، نباید با او چنین رفتاری شود. من منکر علاقه‌ام به استقلال نمی‌شوم اما حاضر نیستم به هر قیمتی همکارم در این تیم زمین بخورد و من جای او را بگیریم، چرا که اعتقاد دارم اگر این فکر را داشته باشم، یک روز در همین کنفرانس مربی دیگری آرزوی زمین خوردن من را خواهد کرد تا جایم را بگیرد. اصول حرفه‌ای این مسئله را نمی‌پسندد که من یک صحبتی با پیشکسوتان انجام دهم. مظلومی هنوز در دو جام شانس قهرمانی دارد و نباید اینطور پرچم بالا گرفته و سمت هر فردی بروید.

برای مظلومی آرزوی موفقیت می‌کنم 

 افتخار می‌کنم که پیراهن استقلال را پوشیدم اما هر کسی سرمربی استقلال و پرسپولیس می‌شود حتما خدا او را لایق دانسته که کاری کند دل 30 میلیون هوادار شاد شود. عده‌ای با میلیادرها تومان پول می‌خواهند چند نفر را بخندانند اما خدا این تونایی را به مربی استقلال و پرسپولیس داده است. با همه احترام به پرویز مظلومی ،من تقدیر را به خدا واگذار می‌کنم. همانطور که در نفت ماندم و چالش‌هایی را پشت سر گذاشتم. الان وقتی باشگاهی با من صحبت می‌کند می‌دانم که بلوف می‌زند یا اینکه چه کاره هستند و این موضوع مدیون حضور نفت هستم چون در این باشگاه آبدیده شدم. من برای مظلومی آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که تیمش در دو جام شانس قهرمانی دارد.

هیچ کس شرافتش را نمی فروشد 

در بازی پرسپولیس و نفت ما شرافت فوتبالمان را نشان دادیم. به رنگ پیراهن روبرو که آبی، قرمز یا زرد و .. است نگاه نمی‌کنیم. چرا که چیزی که در اذهان می‌ماند شرافت فوتبال است. ما همانطور با استقلال بازی کردیم که با پرسپولیس بازی کردیم. بعد از بازی با پرسپولیس طبیعی بود که هواداران این تیم عصبانی باشند و شاید حرفی هم زدند اما من نشنیدم. لیدرهای پرسپولیس از من تشکر کردند که شرافتمندانه بازی کردیم. من وقتی بچه بودم و به عنوان هوادار استقلال به استادیوم می‌رفتم می‌دیدم که برخی از مربیان و بازیکنان سوهان روح حریف و هواداران می‌شود ولی خوشحالم که در بازی با پرسپولیس سوهان روح کسی نشدیم. فردا همه باید بدانند که در مسیر سقوط و قهرمانی تیم‌ها تاثیر دارند و هیچ مربی شرافتش را نمی‌فروشد. شاید برخی مربیان رنگ‌ها را در مصاحبه‌هایشان لحاظ کند اما همه مربیان شرافتشان را دوست دارند.

سال خوبی در نفت داشتم 

من در نفت حسابی پخته شدم و قطعاً برای انتخاب تیم آینده‌ام با هر مدیری که روبه‌رو شوم، او به محض اینکه صحبتی درباره آینده کند، به خوبی خواهم فهمید که واقعیت را می‌گوید یا بلوف می‌زند. اتفاقاتی که امسال در نفت رخ داد، مرا حسابی آب دیده کرد . در مجموع سال خوبی در نفت داشتم .

تبریک به رسول خطیبی 

به رسول خطیبی تبریک می‌گویم. خیلی حرص خورد. وقتی از آذری‌ها تراکتور را بگیرید غمگین می‌شود زیرا قله را از او گرفته اید اما ماشین‌سازی ریشه‌اش به استقلال برمی‌گردد و مربوط به دوران ناصر حجازی است.  فوتبال در تبریز داغ شده است. پیکان هم سهمیه تهران را پر کرده است ولی  امیدوارم مسئولانش طوری برنامه‌ریزی کنند که این تیم آسانسور نشود و به لیگ یک سقوط نکند.

کد خبر : ۳۷۰۵۵۲