خبرگزاری کار ایران

وزنه بردار تیم ملی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

همه برای موفقیت در المپیک هم‌قسم شده‌اند/ جوانگرایی نوید بخش آینده درخشان وزنه برداری خواهد بود

مولایی می‌گوید تیم ملی وزنه برداری با اضافه شدن نیروهای جوان رکوردهای سال‌ پیش را بهبود بخشیده و این نوید دهنده اتفاقات خوب است.

بهادر مولایی، وزنه بردار تیم ملی ایران در خصوص تمرینات تیم ملی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: برای رسیدگی به آمادگی لازم تمرینات را در اردبیل شروع کردیم و تمرینات پرفشاری را گذراندیم و با توجه به نزدیکی مسابقات جام فجر از شدت تمرینات کاسته شده تا بتوانیم از هر نظر برای کسب بهترین مقام در مسابقات پیش رو حاضر شویم.

او ادامه می‌دهد: انوشیروانی با توجه به فاصله سنی کمی که با وزنه برداران دارد شرایط اردو را به خوبی اداره می‌کند و با توجه به بازگشت بهداد سلیمی به تمرینات، همه چیز به بهترین شکل پیش می‌رود. هدف اصلی تیم ملی و فدراسیون رسیدن به آمادگی لازم قبل از المپیک است. مسوولان فدراسیون به بهبود وضعیت فعلی کمک می‌کنند. همه برای بهترین نتیجه در المپیک هم قسم شده‌اند.

مولایی در خصوص نتایجی که تیم ملی وزنه برداری در المپیک می‌تواند کسب کند، می‌گوید: تیم ملی وزنه‌برداری با اضافه شدن نیروهای جوان رکوردهای سال‌ پیش را بهبود بخشیده و این نوید دهنده اتفاقات خوب است. ما می‌توانیم در المپیک نتایج خوبی کسب کنیم اما نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد.

 

کد خبر : ۳۷۱۷۹۳