خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: النصر هم مثل ما فوتبال خوبی بازی می‌کند

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: با شناختی که از النصر داریم می‌دانیم این تیم مثل ما فوتبال خوبی انجام می‌دهد. امیدوارم بازی خوبی باشد و تماشاگران لذت ببرند.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار فردای تیمش با النصر امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم این بازی از نظر کیفیت بازی خوبی باشد. توقع AFC و هواداران از تیم‌هایی که از مرحله گروهی صعود می‌کنند، بیشتر است و امیدوارم بازی با کیفیتی را شاهد باشیم. با شناختی که از النصر داریم می‌دانیم این تیم مثل ما فوتبال خوبی انجام می‌دهد. امیدوارم بازی خوبی باشد و تماشاگران لذت ببرند.

وی تصریح کرد: تیم النصر را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. این تیم در 50 متر جلویی واقعا خطرناک است و 4 بازیکن خارجی توانمند در اختیار دارد و در گردش توپ، بازیسازی و پرس توپ بسیار تیم خوبی است. ما در بازی فردا ما دو حریف داریم؛ حریف اول ما النصر است و حریف دوم‌مان گرماست که امیدوارم با یک برنامه خوب و منطقی بتوانیم بر این دو حریف غلبه کنیم.

سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی داریم و در بازی‌های قبلی در لیگ خیلی خوب عمل کرده‌ایم و بازیکنانمان از هر نظر آماده این بازی هستند. اولین هدف ما این است تا ارتباط خط هافبک و حمله این تیم را قطع کنیم چرا که اگر اجازه بدهیم تیم النصر صاحب فضا شود قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

قلعه‌نویی گفت: النصر نقاط ضعفی دارد که ما در این چند روز روی آنها کار کرده‌ایم و ترجیح می‌دهم در این مورد صحبت نکنم. امیدوارم بچه‌های ما با نکاتی که به آنها انتقال داده‌ایم با آمادگی ذهنی خوبی در این بازی حاضر شوند.

وی در خصوص تفاوت این دو بازی با دیدارهایی که تیمش در برابر دیگر تیم اماراتی یعنی الجزیره در مرحله گروهی انجام داد، عنوان کرد: دو بازی که ما مقابل الجزیره برگزار کردیم در مرحله مقدماتی بود و در آن مرحله شش بازی وجود دارد اما در این مرحله دو بازی برگزار می‌کنیم و به نوعی دو نیمه دارد که به همین دلیل شرایط کاملا متفاوت است. می‌دانیم نیلمار یکی از مهاجمان با تجربه و خطرناک حریف است و زمانی که در الریان بازی می‌کرد، دو بار در مقابل این بازیکن قرار گرفته‌ام. این دو مرحله شاید از نظر کمیت با یکدیگر برابر باشند اما از نظر کیفیت متفاوت هستند.

قلعه‌نویی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای این بازی گفت: ما جز شریفی که از خیلی وقت پیش مصدوم است، غایب دیگری نداریم.

وی یادآور شد: دو فلسفه برای نیمه اول بازی خواهیم داشت، فلسفه اول ما این است که گل نخوریم و در فلسفه دوم نیز به دنبال این هستیم تا حتما به گل برسیم چون گل زده در خانه حریف ارزش زیادی در این مرحله دارد.

 

کد خبر : ۳۷۱۹۲۵