خبرگزاری کار ایران

پس از لغو میزبانی هند

تایلند میزبان جام کنفدراسیون والیبال آسیا شد

کنفدراسیون والیبال آسیا بعد از پایان مهلت تعیین شده برای حل مشکلات داخلی فدراسیون هند، میزبانی جام کنفدراسیون آسیا سال ۲۰۱۶ را از این کشور گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) قبلاً میزبانی پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا را به هند واگذار کرده بود، اما اختلاف داخلی فدراسیون والیبال هند، AVC را نسبت به این میزبانی مردد کرده بود.

این موضوع در اجلاس هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا که 18 اردیبهشت ماه در مقر این کنفدراسیون در شهر بانکوک تایلند برگزار شد، مطرح و با پیشنهاد محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال فرصت یک هفته‌ای به هند برای حل مشکلاتش داده شد.

عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: من با شانریت، دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا درباره نظر نهایی AVC برای این موضوع مکاتبه کردم و امروز جواب این مکاتبه را دریافت کردم.

سعید درخشنده با اشاره به اختلافات درونی فدراسیون والیبال هند گفت: کنفدراسیون والیبال آسیا و داورزنی به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی تلاش زیادی برای حل مشکلات داخلی فدراسیون والیبال هند انجام دادند، اما گویا این اختلافات همچنان ادامه دارد. به همین دلیل کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی را از این کشور گرفت و به تایلند واگذار کرد.

پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه مردان از 8 تا 14 مهرماه به میزبانی تایلند و با حضور هشت تیم برتر قاره آسیا برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۷۲۲۱۸