خبرگزاری کار ایران

برنامه سفر و بازی‌های دوستانه تیم ملی والیبال تا انتخابی المپیک

سرپرست تیم ملی والیبال می‌گوید عصر روز دوم خرداد ماه تیم ملی به مصاف چین می‌رود که این مسابقه در کمپ تیم ملی چین در شهری نزدیک توکیو برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو از هشتم خرداد ماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می‌شود.

سرپرست تیم ملی والیبال در تشریح برنامه‌های این تیم تا آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: تمرینات ملی‌پوشان از صبح چهارشنبه در تهران آغاز می‌شود و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

امیر خوش‌خبر با بیان اینکه مراسم بدرقه تیم ملی نیز چهارشنبه برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران جمعه شب (31 اردیبهشت ماه) تهران را به مقصد توکیو ترک می‌کند تا یک هفته قبل از شروع مسابقات انتخابی المپیک در این شهر اردو بزند.

وی با بیان اینکه پرواز تیم ملی به توکیو از طریق امارات انجام می‌شود، گفت: ملی‌پوشان ایران ساعت 17 (به وقت محلی) روز شنبه اول خردادماه وارد توکیو می‌شوند. تمرینات تیم ملی از صبح یکشنبه دوم خرداد ماه در توکیو آغاز شده و تا شروع مسابقات (هشتم خرداد ماه) روزی 2 نوبت ادامه خواهد یافت.

وی درباره زمان دیدارهای دوستانه تیم ملی والیبال ایران با چین و لهستان گفت: عصر روز دوم خرداد ماه تیم ملی به مصاف چین می‌رود که این مسابقه در کمپ تیم ملی چین در شهری نزدیک توکیو برگزار خواهد شد. دیدار با لهستان نیز عصر روز پنجم خرداد ماه برگزار خواهد شد که این مسابقه نیز در شهر دیگری غیر از توکیو انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران از روز ششم خرداد ماه در هتل محل اقامت تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های انتخابی اسکان خواهد یافت، گفت: از این تاریخ تمرینات بر اساس برنامه تنظیم شده میزبان و در سالن‌هایی که از سوی ژاپنی‌ها برای تمرینات در نظر گرفته شده، انجام می‌شود.

 

کد خبر : ۳۷۲۲۱۹