خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان:

به جز طلا به مدال دیگری راضی نمی‌شویم

داود علی پور کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان ضمن تشکر از پرداخت سکه های قهرمانان از مسئولان درخواست کرد که به رشته‌های تیمی توجه بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، داود علی پور کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان در حاشیه دریافت سکه‌های خود در فدراسیون جانبازان و معلولان در این باره به خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: سال 2014 مقام سوم جهانی را در لهستان به دست آوردیم. 10 عدد سکه برای مسابقات جهانی و 20 عدد سکه نیز جهت پاداش مسابقات آسیایی مشهد دریافت کردم.

وی در ادامه درباره شرایط حال حاضر ملی پوشان والیبال نشسته اظهار کرد:‌ اردوها منظم است و شرایط تمرینات بسیار خوب است و امیدوارم همینطور خوب پیش برویم.مطمئنا در پارالمپیک ریو به جز مدال طلا به رنگ دیگری راضی نمی شویم. فدراسیون تمام تلاش خود را جهت در اختیار دادن امکانات کافی و مناسب انجام می دهد و از این بابت از رییس فدراسیون تشکر می کنم. 

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته کشور ضمن تشکر از مسئولان وزارت ورزش و صندوق جهت پرداخت پاداش‌ها بیان داشت: مسئولان زحمت می‌کشند و تا آنجا که در توان دارند به قهرمانان رسیدگی می کنند حتی وزیر ورزش به اردوها سرکشی کرد که واقعا کار پسندیده‌ای بود. 

وی افزود: به دلیل اینکه حقوق مدال آوران رشته‌های تیمی نصف می شود؛ به عنوان یک عضو کوچک جامعه ورزش جانبازان و معلولان از مسئولان می‌خواهم به وضعیت رشته‌های تیمی رسیدگی کنند . درخواست دیگرم رایگان کردن حق بیمه‎هاست، اگر این اتفاق بیافتاد واقعا باری از روی دوش ورزشکاران برداشته می‌شود.

 

کد خبر : ۳۷۲۳۶۱