خبرگزاری کار ایران

انتقاد کریم باقری از مسئولان پرسپولیس

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اقدام مسئولان پرسپولیس لب به اعتراض گشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کریم باقری، مربی باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین اظهارات خود نسبت به اقدام مسئولان این باشگاه واکنش نشان داد.

پس از انتقادات علی دایی و فرشاد پیوس و دلخوری علی پروین، این بار کریم باقری نه از بیرون باشگاه بلکه از درون باشگاه پرسپولیس لب به انتقاد از اقدام  مسئولان پرسپولیس گشود.

باقری درباره مراسمی که روز دوشنبه برگزار شد یک فرد با تقلید صدای علی پروین و علی دایی باعث ناراحتی عده‌ زیادی از مردم شد به مسئولان باشگاه پرسپولیس و در راس آنها، علی اکبر طاهری کنایه زد و گفت: واقعاً جای تأسف است که این اتفاق رخ داده است. معمولاً کسانی که اینگونه برنامه‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند باید مراقب باشند که به کسی بی‌احترامی نشود. فکر می‌کنم باشگاه باید دقت بیشتری بر روی این مسئله می‌کرد.

وی در ادامه گفت: برای دفعات بعدی باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام شود که حاشیه‌ای به وجود نیاید. از طرف خودم از علی پروین و علی دایی که اسطوره‌های فوتبال ما هستند عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که دیگر به هیچ کسی توهین نشود. شوخی کردن خوب است اما نباید شرایط به گونه‌ای پیش برود که به کسی توهین شود.

کد خبر : ۳۷۲۳۷۲