خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ اروپا؛

سویا در آرزوی هت‌تریک قهرمانی/ کلوپ به دنبال اولین جام خود در لیورپول

امشب دیدار حساس فینال لیگ اروپا بین سویا و لیورپول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران دیدار حساس فینال لیگ اروپا بین سویا و لیورپول برگزار می‌شود.

سویا که برای سومین بار متوالی به فینال لیگ اروپا می‌رسد این شانس را دارد تا با پیروزی در این دیدار هتریک قهرمانی‌های متوالی خود را در اروپا کامل کند و برای سومین بار این جام را بالای سر ببرد.

از طرف دیگر کلوپ می‌خواهد اولین جام را با لیورپول کسب کند و همچنین بعد از ناکامی در لیگ برتر جزیره، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از این طریق بگیرد. او برای رسیدن به فینال، مسابقات سختی را با پیروزی پشت سر گذاشت و نمی‌خواهد به سادگی این جام را از دست بدهد. لیورپول ابتدا با شکست منچستر به دورتموند رسید و در بازی برگشت، باخت دو بر هیچ .و سه بر یک را در دیداری دراماتیک، با نتیجه چهار بر سه در دقایق پایانی با پیروزی عوض کرد و به ویارئال اسپانیا رسید. اکنون با شکست ویارئال، در فینال به تیم دیگری از اسپانیا رسیده است و امیدوار است بتواند موفقیت‌های خود را در لیگ اروپا کامل کند.

سویا و لیورپول در لیگ‌های کشور خود شرایط مشابهی دارند و در نیمه‌های جدول به سرمی‌برند.

مصدومان و محرومان دو تیم را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید:

2sevilla

گفتنی است که این اولین دیدار رسمی این دو تیم است.

نکته دیگری که می‌تواند باعث دلگرمی هواداران لیورپول شود این است که تا به حال لیورپول در فینال به هیچ تیمی از اسپانیا نباخته است.

همچنین لیورپول در لیگ اروپای امسال، از حیث آماری بهتر از سویا بوده اند:

2sevilla_0

کد خبر : ۳۷۲۳۹۴