خبرگزاری کار ایران

امکانات کمتری نسبت به حریفان خود داریم

تاج: با کی‌روش تعامل خوبی داشتیم

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز درباره تیم ملی به گفت‌وگو نشست.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در نشست خبری امروز خود در سالن آکادمی فوتبال گفت: چندین ساعت در روزهای پیاپی در مورد مسائل تیم ملی با کی‌روش و دیگران جلسه داشتیم و 50 صفحه خروجی این جلسه ها بوده است. کی‌روش توقعاتی دارد و می خواهد کارها را به بهترین شکل پیش ببرد و حریفان را شناسایی کند.

تاج در مورد مشکلات تیم ملی گفت: یک سال فرصت ما از دست رفته است. کی‌روش باورهایی دارد که سخت می‌توانسیم نظر او را جلب کنیم اما امیدواریم برخی مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: زمین تمرین دستگردی را گرفتیم و هم زمین نفت و آکادمی خودمان را داریم. همچنین بحث اردوها مطرح شد که قرار است تیم ملی به مقدونیه برود. بحث بعدی موضوع سربازها بود و در نهایت بحث پاداش‌ها که معوقه‌ها را پرداخت کردیم و حقوق پرسنل مانده که آن را پرداخت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اما عمده مباحث، فنی بود و کی‌روش اعتقاد داشت در گروهی هستیم که کره جنوبی 45 درصد اسپانسرینگ فیفا را از طریق سامسونگ ال جی و غیره متقبل می‌شود که این مسائل مهم است. و آنها پول زیادی در تیم ملی دارند و هر نوع تدارکاتی بخواهد انجام می‌دهد و بازی‌های مناسبی هم دارند که کی‌روش از آنها هم نام برد.

تاج افزود: تیم بعدی قطر است چون می‌خواهد به عنوان میزبان جام جهانی 2022 هر طور شده در 2018 حاضر باشد و آنها هم امکانات مناسبی را پیش‌بینی کرده‌اند. از سوی دیگر چین مصر است که در 10 سال آینده قدرت اول آسیا باشد و رئیس‌جمهور آنها امکانات زیادی فراهم کرده اما ما هم ایران هستیم. کشوری بزرگ و پهناور و قدرتمند که بازیکنان خوب و متعصبی داریم هر چند شاید از نظر مالی نتوانیم مثل رقبا باشیم. اما دولت، ملت و وزارت ورزش همه به دنبال آن هستند که پشت تیم ملی بایستند و از آن طرف هم هوادارانی که مشابه آن را کم داریم.

وی گفت: سرمربی خوبی نیز داریم کی‌روش یکی از بهترین‌هاست و همه اینها از قابلیت‌های ما هستند که با آنها به مبارزه رقبا می‌رویم.سعی می‌کنیم تمام امکاناتی که در توانمان است را فراهم کنیم تا این اتفاق بیفتد که در همین راستا برخی موانع رفع شده و امیدوارم بقیه آن هم رفع شود.

تاج اظهار داشت: اولیت اول من بحث تیم ملی بود همان طور که کی‌روش هم گفت ما بیش از 67 ساعت جلسه در طول یک هفته برگزار کردیم و این موضوع نشان می‌دهد که فرصت زیادی را برای برطرف کردن این مشکلات گذاشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: کی‌روش استعفایی داده بود و بر این موضوع هم مصر بود اما استعفای او را رد می‌کنم و مخالف آن هستم. کی‌روش به کارش ادامه می‌دهد.

تاج خاطرنشان کرد: از تمامی رسانه‌ها تشکر می‌کنم باید حمایت‌ها ادامه داشته باشد چرا که برای تیم‌هایی چون ما جام جهانی 2018 از هم امروز آغاز شده است. برای تیم‌هایی مثل انگلیس و اسپانیا یک ماه پیش از جام جهانی تمرینات خود را آغاز می‌کنند اما برای کشورهایی مثل ما جام جهانی از دو سال پیش آغاز می‌شود. مهدی تاج وقتی صحبتهایش به اتمام رسید به سرعت محل کنفرانس را ترک کرد و اجازه نداد که خبرنگاران سوالاتی را از او مطرح کنند.

کد خبر : ۳۷۲۴۷۵