خبرگزاری کار ایران

بازی با رنگ‌ها باید تمام شود

از مت‌هوملس و مالدینی تا بیرانوند!

واقعا در فوتبال حرفه‌ای دنیا اینکه بیرانوند در زمان کودکی و جوانی‌اش طرفدار چه تیمی بوده است چقدر اهمیت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مت هوملس اولین بمب فصل نقل وانتقالاتی بایرن مونیخ است. بمبی که از دورتموند به این تیم آمده و حسابی هواداران این تیم را خوشحال کرده است. مت هوملس همان بازیکنی بود که در سال‌های قبل از رفتن به بایرن بارها علیه این تیم مصاحبه کرده و حتی در نقل قولی صریح گفته بود که از 40کلیومتری این باشگاه رد نخواهد شد. این فصل اما او نه تنها از 40 کیلومتری باشگاه رد شد که قرار است فصل آینده در آلیانتز آره‌نا و مقابل هواداران بایرن به میدان برود.

این تنها یک نمونه از حضور بازیکنی است که سیاهه‌ای از نقل‌قول‌های او علیه تیم فعلی‌اش می‌توان پیدا کرد اما هیچ کس به جز هواداران دورتموند از حضور او در بایرن گلایه نمی‌کنند.

این در حالی است که اینجا از زمانی که بیرانوند حضورش در پرسپولیس قطعی شده هر رسانه‌ای تلاش می‌کند تا مدرکی دال بر استقلالی بودن این دروازه‌بان پیدا کند. در حالی که این صحبت‌ها و مدارک دیگر در فوتبال حرفه‌ای جایی ندارد. اتفاقی که بیشتر نشان می‌دهد برخی رسانه‌ها فقط و فقط برای بدست آوردن کلیک انجام می‌دهند. در غیر این صورت استقلالی بودن یا نبودن یک بازیکن در فوتبال امروزی کوچکترین تاثیری در تصمیم‌گیری یک باشگاه برای جذب یک بازیکن ندارد.

شاید در فوتبال روز دنیا خیلی از بازیکنان که به صورت مستقیم از یک تیم به تیم رقیب رفته‌اند محبوب نباشد. مثل فیگو که با کله خوک از او استقبال شد . شاید خیلی‌ها او را خائن بمانند اما کی و کجا دیده شده که یک طرفدار میلان، مالدینی را به خاطر علاقه کودکی‌اش به یوونتوس محکوم کند یا مت هوملس را به واسطه چند مصاحبه خائن بنامد.

بیرانوند از امروز که قراردادش را ثبت کرده باید نشان دهد پرسپولیسی است یا نه. عملکرد و رفتار او از امروز معیار پرسپولیسی بودن یا نبودنش خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۷۲۴۷۹