خبرگزاری کار ایران

شرایط ما با نفت تهران فرق دارد

عیسی‌زاده: جای صنعت نفت در لیگ برتر خالی بود/ فصل بعد مشکل مالی نخواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با همه تصمیمات و برنامه‌های در نظر گرفته شده در لیگ برتر مشکل مالی نخواهیم داشت.

علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به صعود طلایی‌پوشان آبادانی به لیگ برتر پس از دو سال گفت: واقعاً خوشحالیم که توانستیم با تمام مشکلاتی که داشتیم، مردم آبادان را با صعود تیم محبوبشان به لیگ برتر خوشحال کنیم. صعود صنعت نفت به لیگ برتر رویایی مردم آبادان بود که خدا را شکر این رویا محقق شد.

او ادامه داد: ما در نیم فصل اول بنا به دلایل مختلفی نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و در آن برهه تقریباً هیچ‌کسی فکر نمی‌کرد که نفت بتواند در پایان لیگ صعود کند. اما در نیم فصل دوم با جلساتی که با کادرفنی داشتیم، به خوبی نقاط ضعف تیم را برطرف کردیم و توانستیم نتایج خوبی را بگیریم و در پایان هم با پیروزی تاریخی در بازی آخر دوباره به لیگ برتر صعود کنیم.

مدیرعامل نفت آبادان راجع به خوشحالی فراوان این شهر از صعود برزیل فوتبال ایران به لیگ برتر گفت: صنعت نفت همه زندگی مردم آبادان است و همه این تیم را عاشقانه دوست دارند. همین هم موجب شد تا با صعود ما مردم آبادان جشن بگیرند. واقعاً جای نفت در لیگ برتر خالی بود و خوشبختانه از فصل بعد آبادانی‌ها می‌توانند مسابقات نفت در لیگ برتر را با لذت تماشا کنند.

عیسی‌زاده در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای حضور قدرتمند نفت در لیگ برتر در نظر گرفته خواهد شد عنوان کرد: به خوبی می‌دانیم که مسابقات لیگ برتر تا چه اندازه سخت است. هدف ما برای فصل بعد باقی ماندن در لیگ برتر است و به همین جهت قرار است طبق نظرات کادرفنی تیم را برای حضور در لیگ برتر تقویت کنیم تا انشالله فصل بعد حضوری خوب و پر قدرت در لیگ برتر داشته باشیم.

وی همچنین در واکنش به شایعات مربوط به مذاکره باشگاه صنعت نفت با فراز کمالوند سرمربی فعلی گسترش فولاد جهت حضور وی در این تیم برای فصل بعد تصریح کرد: این خبر شایعه است و صحت ندارد. هنوز هیچ چیزی در این مورد مشخص نیست. اولیوت اصلی ما دست‌نشان است که در مورد آن هم باید هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه بدهد و بعد از تصمیم‌گیری در این رابطه وضعیت مشخص خواهد شد.

تیم نفت تهران به عنوان یکی از مجموعه‌های تحت نظر وزارت نفت، در این فصل به دلیل عدم مایت این وزارت از نظر مالی مشکلات زیادی داشت. حالا با بازگشت نفت آبادان به لیگ برتر این موضوع مطرح است که شرایط اقتصادی صنعت نفت آبادان در فصل بعد چگونه خواهد بود. عیسی‌زاده در پایان راجع به این موضوع گفت:‌ شرایط ما با نفت تهران فرق دارد و نگرانی در این مورد نداریم. از قبل تمهیداتی را در این زمینه در نظر گرفته‌ایم و مدیر ارشد پالایشگاه نفت آبادان هم به ما قول داده است منابع مالی مورد نظر ما را برای حضور در لیگ برتر تامین کند. ضمن اینکه خود ما هم راه‌های درآمدزایی دیگری را مدنظر داریم که به امید خدا با همه این تصمیمات و برنامه‌هایی که گرفته شده و داریم، در لیگ برتر مشکل مالی نخواهیم داشت.

 

کد خبر : ۳۷۲۴۹۶