خبرگزاری کار ایران

بازیکنان سرباز همچنان پشت درب‌ تیم ملی؛

معمای بختیار پیچیده‌تر شد

بازیکن تیم تراکتورسازی با اتمام سربازی و به رغم دعوت کی‌روش کماکان نمی‌تواند برای تیم ملی به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از اعلام فهرست بازیکنان تیم ملی برای مسابقات تدارکاتی ملی، کارلوس کی‌روش دو نفر از سربازان یعنی سروش رفیعی و بختیار رحمانی را برای تیم ملی دعوت کرده بود.

اما سردار کمالی در تازه‌ترین مصاحبه خود خبر از عدم امکان حضور این دو بازیکن در تیم ملی داد و گفت رحمانی و رفیعی و سربازانی که کارت معافیت جعلی داشتند تا پایان دوران سربازی، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند در تیم ملی بازی کنند.

این درحالی است که مسئولان تراکتورسازی، هفته گذشته اعلام کردند که سربازی رحمانی به پایان رسیده است و می‌تواند به باشگاه‌های دیگر نقل مکان کند و همچنین در تیم ملی بازی کند.

سردار کمالی در روز 23 اردیبهشت طی مصاحبه‌ای که با سایت ورزش3 داشت رسما اعلام کرد که چند روز بیشتر از سربازی رحمانی نمانده است و می‌تواند برای تیم ملی به میدان برود.

ماجرای بختیار در حالی به محل سئوال تبدیل شده است  که از سویی اعلام شده است سربازی او به پایان رسیده و از سویی دیگر تاکید می‌شود که او نمی‌تواند در تیم ملی بازی کند. بختیار رحمانی که پس از دو سال انتظار توانسته بود همچنان نظر مثبت کی‌روش را حفظ کند و به تیم ملی دعوت شود، خط قرمزی روی نام خود می‌بیند همان طور که ماجرای این بازیکن حالا به یک علامت سئوال بزرگ برای رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شده است.

کد خبر : ۳۷۲۷۵۱