خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

تمرین امروز بعدازظهر استقلال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار فینال جام حذفی مقابل ذوب آهن اصفهان آماده می‌کند تمرین امروز (پنجشنبه) خود را ساعت 17:30 در زمین شماره 2 آزادی برگزار کرد.

* مهمترین مسئله تمرین حضور امید ابراهیمی در تمرینات گروهی بود. این بازیکن که روز گذشته به دلیل تکل امین حاج‌‌محمدی از ناحیه پای راست مصدوم شده بود نگرانی‌های زیادی را برای کادرفنی و هواداران استقلال ایجاد کرد اما با امروز در تمرین بدون مشکل شرکت کرد تا خیال همه را راحت کند. امین حاج‌محمدی به سمت این بازیکن رفت و پس از در آغوش گرفتن ابراهیمی، از او عذرخواهی کرد.

* خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و محسن کریمی غایبان تمرین امروز بودند. حیدری و شهباززاده به دلیل محرومیت در فینال جام حذفی حضور ندارند و کریمی نیز به دلیل درگذشت عمویش در شهر خود به سر می‌برد.

* تمرین در شرایطی برگزار شد که باد و طوفان شدیدی در محل تمرین وجود داشت و این مسئله دقایقی تمرین استقلال را تحت تاثیر قرار  داد.

* گرم کردن، عبور از مانع و مرور کارهای تاکتیکی بخش‌های مختلف تمرین استقلال بود. در یکی از آیتم‌ها پرویز مظلومی تمرینات ویژه‌ای را برای مدافعان تیمش در نظر گرفت.

* عادل شیحی زیر نظر دکتر نوروزی به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در تمرین حضور یافت و با منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی دقایقی صحبت کرد.

* استقلالی‌ها فردا در دیداری دوستانه ساعت 18 در زمین شماره 2 آزادی به مصاف تیم دانشجویان خواهد رفت.

استقلال 9 خردادماه در فینال جام حذفی در خرمشهر به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.

 

کد خبر : ۳۷۲۹۰۱