خبرگزاری کار ایران

نفرات اعزامی به المپیک هنوز مشخص نشده‌اند

جعفری: کشتی روسیه مقابل ایران تحقیر شد

جعفری به نتایج خیره کننده تیم ملی ایران اشاره می‌کند و می گوید تیم ملی کشتی فرنگی روسیه انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتند.

حسام‌الدین جعفری، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اشاره به کشتی‌های خوب فرنگی‌کاران ایران در مسابقات جام‌جهانی شیراز به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسابقات با توجه به اینکه قبل از المپیک برگزار می‌شد نتایج خوبی را برای تیم ملی ایران به همراه داشت. ما توانستیم نشان دهیم که کشتی فرنگی ایران دارای دو تیم جوان و با تجربه است. در این رقابت‌ها بیش از هرچیز کشتی‌گیران جوان توانستند قابلیت‌های خود را در میدان‌های بزرگ نشان دهند.

وی ادامه می‌دهد: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با قدرت در مقابل همه رقیبان حضور پیدا کرد و با اختلاف آنها را شکست داد. تیم ملی روسیه انتظار چنین نتیجه‌ای را در فینال نداشتند و به نوعی در ایران شکست تاریخی و سختی خوردند و در برابر کشتی‌گیران ایرانی تحقیر شدند. آنها پیش بینی می‌کردند که حداقل در دو یا سه وزن به پیروزی دست یابند که کشتی‌گیران ما اجازه یک پیروزی هم به آنها ندادند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص افراد اعزامی به المپیک می‌گوید: با توجه به اینکه در چند وزن هنوز به نفر اصلی نرسیده‌ایم این مسابقات کمک زیادی برای شناخت نفرات کرد ولی هنوز نمی‌توان با قاطعیت اعلام کرد که چه کسانی به المپیک ریو خواهند رفت.ترکیب اصلی پانزده روز قبل از شروع مسابقات با نظر کادر فنی اعلام خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۷۳۱۷۰