خبرگزاری کار ایران

مدیر فنی تیم ملی فوتسال:

هدف ما این است که بعد از 24 سال در بین چهار تیم برتر جهان قرار بگیریم

مدیر فنی و مشاور تیم ملی فوتسال گفت: تمام هدف ما حضور در بین 4 تیم برتر جهان است. برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، مدیر فنی و مشاور تیم ملی فوتسال پس از همگروهی ایران در رقابت‌های جام جهانی 2016 کلمبیا با تیم‌های اسپانیا، مراکش و آذربایجان گفت: سه دوره (2008، 2012 و 2016) متوالی است که با تیم اسپانیا همگروه هستیم و شناخت بسیار خوبی از یکدیگر داریم. با تیم مراکش نیز سال 2012 همگروه بوده و تقریبا با شناخت نسبی که از این تیم داریم، می‌توان گفت تاکنون بازی‌های راحتی را پیش‌رو نداریم. آذربایجان که برای اولین بار با آنها همگروه شده‌ایم حریف ناشناخته‌ای برای ما بوده و تا جایی که اطلاع دارم از چهار بازیکن برزیلی برای تیم ملی خود استفاده کرده است.

وی افزود: بازی‌هایی که پیش روی ماست سخت بوده و باید با تلاش مضاعف برای موفقیت و صعود از مرحله گروهی به مراحل بعدی بجنگیم. هدف ما این است که بعد از 24 سال بتوانیم در بین چهار تیم برتر جهان قرار بگیریم. از سال 1992 تاکنون نتوانسته‌ایم به این هدف برسیم، اما امیدوارم با توجه به تمرینات، بازی‌های دوستانه و اردوهای تدارکاتی که در پیش داریم، موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.

صانعی از برگزاری بازی دوستانه با ازبکستان و شرکت در تورنمنت تایلند خبر داد و اظهار داشت: قرار است در تورنمنت تایلند که تاکنون تیم‌های مصر، تایلند و ایران حضورشان قطعی شده و قرار است تا یک یا دو تیم دیگر نیز در این تورنمنت حضور داشته باشند. با تیم ملی فوتسال ازبکستان نیز قرار است دو بازی دوستانه برگزار کنیم. در حال رایزنی هستیم تا بازی‌های بیشتری را در نظر بگیریم. تا پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی اکثر تیم‌ها به سختی رضایت به برگزاری بازی دوستانه می‌دهند، اما اکنون با مشخص شدن گروه‌ها، تیم‌ها فعال شده و برای انجام بازی‌های دوستانه دست به کار می‌شوند.

مدیر فنی و مشاور تیم ملی فوتسال در پایان گفت: تمام هدف ما حضور در بین 4 تیم برتر جهان است. برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

کد خبر : ۳۷۳۲۱۱