خبرگزاری کار ایران

فدراسیون عراق: رای فیفا عادلانه بود/چند روز دیگر کشور ثالث را اعلام می‌کنیم

فدراسیون فوتبال عراق رای نهایی فیفا که میزبانی از عربستان را گرفت و قرار شد بازی‌ رفت و برگشت آنها در کشور ثالث برگزار شود را منصفانه توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، پس از اعلام رای نهایی فیفا در مورد برگزاری دیدارهای بین عراق و عربستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 قرار شد دیدار رفت و برگشت عراق با عربستان در کشوری ثالث برگزار شود.

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق روز گذشته در نشست کشورهای حاشیه خلیج فارس که با حضور سعودی‌ها برگزار شده بود، سکوت خود را شکست و درباره رای اخیر فیفا گفت: خداروشکر این قضیه با رای فیفا به خوبی به پایان رسید. فیفا با انصاف و عدالت رای خود را صادر کرد زیرا عربستان میزبانی تهران را قبول نمی‌کرد و این بهانه‌جویی سعودی‌ها به ضرر ما بود زیرا ما در مرحله قبل نیز تهران را به عنوان میزبان خود انتخاب کرده بودیم و این حق ما بود که تمام بازی‌های خود را در ایران برگزار کنیم زیرا هم هزینه کمتری داشت و هم هوادار زیادی می‌آید.

وی افزود: بهانه‌جویی عربستان به دور از انصاف بود که ما به عربستان برویم و با آنها بازی کنیم و آنها برای بازی با ما به تهران نیایند. ما تابع رای فیفا هستیم و در چند روز آینده میزبان خود برای بازی‌ مقابل عربستان را انتخاب خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۷۳۳۶۵