خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

تلاش تراکتورسازی برای خلق شگفتی

تراکتورسازی تبریز در بازی برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر دبی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز فردا در حالی مقابل النصر امارات قرار می‌گیرد که بازی رفت این دو تیم با نتیجه چهار بر یک به نفع النصر امارات پایان یافت. بازی‌ که خوشبین‌ترین هواداران النصر امارات هم پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را نمی‌کرد.

تراکتور با نتایجی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد، یکی از مدعیان اصلی جام لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت. اما بازی رفت این تیم مقابل النصر امارات تمام معادلات قلعه نویی و هواداران تراکتور را به هم ریخت. فردا تراکتورسازی کار سختی مقابل این تیم اماراتی دارد و باید با اختلاف سه گل این تیم را شکست بدهد تا بتواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند. کاری که البته بسیار سخت خواهد بود، اما با توجه به پتانسیل بالای تراکتور و حمایت هواداران پرشور این تیم، قطعاً نشدنی و غیرممکن نخواهد بود.

تراکتورسازی نشان داده است که در تبریز می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند. قطعا حضور هواداران پرشور تبریزی در ورزشگاه روحیه بازیکنان تراکتورسازی را مضاعف می‌کند و این تیم با حمایت هواداران خود می‌تواند از پس النصر امارات بر بیاید. تیمی که در بازی برگشت هم به فکر ارائه یک بازی بسته و دفاعی خواهد بود و بدون شک از روش همیشگی تیم‌های عربی و انجام ضدفوتبال نیز دریغ نخواهد کرد و به همین دلیل شاگردان قلعه‌نویی بیشتر از همیشه باید به فکر غلبه بر این سبک بازی تیم النصر باشند.

برنامه دیدارهای فردای دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

سه‌شنبه - 95/3/4

چونبوک موتورز کره جنوبی - ملبورن ویکتوری  استرالیا، ساعت 14:30

 شانگهای SIPG چین - اف سی توکیوی ژاپن، ساعت 16

لوکوموتیو ازبکستان - الهلال عربستان ساعت 17:30

*تراکتورسازی ایران - النصر امارات، ساعت 20

 

کد خبر : ۳۷۳۵۰۴