خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی جوانان وزنه‌برداری ایران:

در سال‌های آینده وزنه‌برداران خوبی به تیم بزرگسالان تحویل می‌دهیم

ربیعی می‌گوید با توجه به حمایت‌هایی که از تیم ملی جوانان می‌شود در سال‌های آینده وزنه‌برداران خوبی به تیم بزرگسالان تزریق خواهد شد.

وحید ربیعی، سرمربی تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران در خصوص وضعیت وزنه‌برداران جوان ایران که خود را برای مسابقات جهانی گرجستان آمده می‌کنند به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: از هفته پیش رکورد گیری را آغاز کردیم و از بین نفرات دعوت شده 9 نفر را انتخاب کردیم که در نهایت 8 نفر را به مسابقات جهانی گرجستان که اوایل تیر ماه برگزار خواهد شد اعزام خواهیم کرد.

او ادامه می‌دهد: با توجه به پتانسیل وزنه‌برداری ایران رکوردگیری‌های انجام شده از سطح خوبی برخوردار بود. اکثریت این وزنه‌برداران برای اولین بار است که به مسابقات برون مرزی اعزام خواهند شد ولی از رکورد‌های قابل قبولی برخوردارند که شانس ما را برای رسیدن به سکوی جهانی افزایش می‌دهند.

ربیعی اضافه می‌کند: مسابقات جهانی جوانان همواره از حساسیت خاصی برخوردار است و تیم‌های مدعی برای پایه‌سازی و کسب تجربه توسط وزنه برداران جوان خود به این رویداد اهمیت بسیاری می‌دهند که ایران هم به عنوان یکی از مدعیان وزنه برداری در جهان جوانان خود را به این مسابقات اعزام خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان وزنه‌برداری ایران می‌گوید: همواره تیم‌های پایه برای تقویت تیم بزرگسالان از اهمیت خاصی برخوردارند. این موضوع لازمه حمایت بیشتر از این وزنه برداران است و تا کنون نسبت به سال‌های گذشته از سوی فدراسیون حمایت‌های خوبی صورت گرفته تا در آینده این جوانان با کسب تجربه در میادین متفاوت به تیم ملی بزرگسالان تزریق شوند.

 

 

کد خبر : ۳۷۳۵۳۶